.

16 października 2014

Dietetyczne z jabłkami i mega słodkie!

Jestem z tych osób, które unikają słodkości. I szczerze to trudno mi powiedzieć, czy je lubię czy też nie... Nieraz mam ochotę zjeść pół czekolady sama, a czasem nie chcę nawet patrzeć na to wszystko. Ale zawsze mam ochotę na dobre, zdrowe co nie co. Ostatnio przeszukiwałam internet i natknęłam się gdzieś na przepis. Wypróbowałam go, ciasto upiekło się, a najlepsze jest to, że wyszło tak dobre, że nawet moim przyjaciółkom zasmakowało, kiedy tylko przyniosłam im do szkoły po kawałku. Postanowiłam się z wami podzielić przepisem, może wykorzystacie go w któryś dzień. Dodam, że można zwiększać proporcjonalnie składniki, jeśli chcemy upiec je w większej formie, chyba że wolimy, by wyszło coś na kształt tarty -tak jak mi za pierwszym razem, co możecie zauważyć na zdjęciach niżej. 
Składniki:
• 2-3 jabłka
• 3 jajka
• szklanka mąki pełnoziarnistej (albo zwykłej, pszennej)
• 1/3 szklanki cukru
• 1,5 łyżeczki proszku do pieczenia
• cynamon (ilość dowolna)
• 100g jogurtu naturalnego
Wykonanie:
Jajka miksujemy na gładką puszystą masę wraz z cukrem, dodajemy mąkę, miksujemy wciąż, dodajemy jogurt. Dosypujemy proszek i cynamon. Jabłka obieramy ze skórki, kroimy w kosteczkę i dodajemy do masy, mieszamy łyżką. Do naszykowanej foremki wylewamy ciasto. Pieczemy w 180'C przez około 40 minut. Proste, prawda? A jakie dobre:)

5 komentarzy:

  1. Ah jakie cudowne <3 chyba jutro zrobię!

    OdpowiedzUsuń
  2. Z chęcią skosztuję. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. pysznie wygląda!

    OdpowiedzUsuń
  4. Pychotka, na pewno wypróbuję przepis! :*

    smile-is-the-most-important.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Wydaje się niesamowicie proste,a niebanalne.Muszę koniecznie spróbować :)

    http://p-ann.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Na wszelkie pytania, sugestie odpowiadam pod postem.