.

6 października 2014

...bo słońca tego dnia nie brakowało.

Poniedziałki są ciężkie chyba dla każdego z nas. Choćbym nie wiem, co robiła, i tak będę zmęczona po sześciu godzinach w szkole. Dzisiaj tym bardziej czułam się osłabiona, ale to już chyba minęło i jest lepiej. Nieczęsto zdarzają się te wyjątkowe poniedziałki, kiedy bije ode mnie energia. W dodatku od jakiegoś czasu otaczają nas jesienne dni, liście spadają z drzew, powietrze się ochładza, dzień robi się krótszy... Warto korzystać z ostatnich słonecznych dni i wybrać się od czasu do czasu na krótki spacer. Sama ostatnio tak zrobiłam, wzięłam ze sobą też aparat i ruszyłam w stronę lasu niedaleko mnie. I tak szczerze... Muszę jeszcze poczekać na żółtawo-złote liście, aby wykonać lepsze fotografie, bo słońca tego dnia nie brakowało. I tak myślę, że wybiorę się w inne miejsce. Takie, gdzie co roku jesienią jest po prostu pięknie.
Lubicie jesień i jej klimat?

4 komentarze:

  1. Ja uwielbiam, a pierwsza fotka jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrze napisany post :) W ogóle jest godny podziwu, że już tak długo piszesz :)
    … I pytanie.. kto nie lubi jesieni ?

    zapraszam także do siebie w wolnym czasie (nowy adres)
    mikolaj-jaskot.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne zdjęcia :)

    Zajrzysz?:)
    iamfuckingcrazybutiamfreee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie przez cały październik poniedziałki będą dość przyjemne, ponieważ mam wolne od szkoły z powodu praktyk. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Na wszelkie pytania, sugestie odpowiadam pod postem.