21 września 2014

Zostań, jeśli kochasz

Ostatnio wspominałam, że byłam z przyjaciółkami w kinie. Dziś chciałam się z wami podzielić, co sądzę o Zostań, jeśli kochasz. Dramat. Pod względem gatunkowym oczywiście. Aktorzy nie byli mi zbytnio znani, nie oglądałam żadnych filmów z nimi w obsadzie. Tytuł mnie zainteresował, zwiastun trochę już mniej. Uwielbiam dramaty, ale ten... Ten szczerze mówiąc nie wzruszył mnie, mimo przykrych momentów. Jednak obudził we mnie pewne uczucia tamtego wieczoru... Film dobry, ale nie najlepszy jak dla mnie. Wolę coś bardziej życiowego, realnego, coś mocniejszego o głębszym przesłaniu. Mojej przyjaciółce za to bardzo się spodobał, co wynika z tego, że są gusta i guściki. Tak czy inaczej mogłabym polecić ten dramat, szczególnie nastolatkom, bo nie wiem, czy dorośli by się tym zadowolili...
Może ktoś z was był na tym filmie? Jakie macie wrażenia?

13 komentarzy:

  1. nie słyszałam o tym filmie :))
    zobaczę czy się na niego skuszę :D

    OdpowiedzUsuń
  2. lubię dramaty , więc chętnie obejrzę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Widziałam książkę,ale filmu nie oglądałam , aż się z ciekawości wybiorę : * Fajnie przedstawiłaś ♥

    http://spelniaj-swoje-marzenia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie byłam na tym filmie, ale mam zamiar obejrzeć

    http://polgia.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo dużo o nim słyszałam, podobno super, musze obejrzeć!
    Było by mi bardzo miło, gdybyś zrewanżowała się komentarzem :)
    ankens-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. nie widziałam tego filmu, ale mnie tak samo jak i Ciebie zaintrygował jego tytuł dlatego też koniecznie muszę się na niego wybrać! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja tam lubię takie gatunki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja się skuszę. Lubię wszelakie dramaty więc pewnie obejrzę niedługo i ten :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pierwszy raz słyszę o tym filmie, może kiedyś uda mi się go obejrzeć na kinomaniaku :d Zapraszam na nowy post ♥ Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie słyszałam o nim:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Na pewno go obejrzę. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Chciałam iść,ale nie wiem czy jeszcze zdążę :C

    http://p-ann.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Na wszelkie pytania, sugestie odpowiadam pod postem.