.

11 września 2014

zgromadzenia licealistek...

Ostatnio bywały u nie lepsze i gorsze dni... Od dwóch tygodni jestem w klasie licealnej, poznałam nowych ludzi, staramy się zaprzyjaźnić. Brakuje mi kilku osób, to już nie jest to samo, ale nie oznacza to, że żałuję obecnej klasy, bo tak nie jest:) Jednak nie obraziłabym się, gdyby doszło do nas kilka dawnych znajomych i gdyby Daria z Żanetą przepisały się na profil humanistyczny, haha. Nie no, żartuję sobie... Zdaję sobie sprawę z tego, co chcą robić w życiu i za bardzo szanuję ich wybór, aby zachować się tak samolubnie. Spędzamy ze sobą wolne przerwy, rozmawiamy i jest jak dawniej. Całe zgromadzenie dziewczyn, śmianie się, plotkowanie, wymienianie się informacjami, wieściami... Sylwia, Zuza, Kasia, Daria, Żaneta, Kari... a i zdarzają się inne osoby. I powiem, że z każdym dniem jest ciut lepiej, a nasze znajomości z nowymi osobami się poszerzają. Brakuje nam jeszcze trochę tej otwartości, ale spokojnie, dojdziemy jeszcze do najlepszych relacji i stworzymy super zgraną klasę w szkole! Hahah, przynajmniej mam taką nadzieję. Natchnęło mnie między zajęciami na chodzenie z telefonem i cykanie fotek, a więc specjalnie dla was kolaż zdjęć z dzisiaj!
Oby kolejne dni w szkole były tak udane! Życzę wam tego i sobie, i wam. Tymczasem trzymajcie się, do następnego. 

6 komentarzy:

  1. na pewno z dnia na dzien bd lepiej:)

    __________
    a u mnie?
    bluzka, którą sami wybraliście w stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądasz ślicznie jak się uśmiechasz! Ja jestem w 1 gim. i też poznaję nowe osoby, na początku było nieśmiało, ale już jest lepiej :)
    http://ankens-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. dobrze, że trafiłaś na fajną klasę. ja miałam nie najlepszą, dlatego nie chciałabym wrócić do liceum. Ew. do ludzi z inny klas:)

    OdpowiedzUsuń
  4. na pewno będą lepsze :))
    fajny kolaż ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Na wszelkie pytania, sugestie odpowiadam pod postem.