In life

Trzy dziewczyny z pizzą o średnicy 60cm

Hej Hej! Jak wam mijają dni? Pogoda we wrześniu zaskakuje, nie do wiary, że wciąż jest ciepło. W pewnych momentach zatęskniłam już za jesienną pogodą, mimo że nie lubię deszczu, wiatru i tej szarości...
Dzisiaj odpuściłam sobie szkołę dzisiaj ze względu na tzw. "kotowanie" pierwszych klas licealnych i sprzątanie świata. Szczerze? Nie miałam ochotę iść. I piątek minął mi szybko, bo na sprzątaniu w domu, treningu, później na kilku innych rzeczach. Wczorajszy dzień był jeszcze lepszy, spędziłam go z dziewczynami. Po zakończeniu zajęć wybrałyśmy się na zakupy i pizzę, Kari zawsze potrafiła mnie rozśmieszyć, i tym razem jej się to udało. Wyobrażacie sobie miny przechodniów w gastro na widok trzech dziewczyn z pizzą o średnicy 60cm? Hahaha, tak! Miny ich były komiczne, my również przez pierwsze minuty nie mogłyśmy powstrzymać się od śmiechu. No bo szczerze mówiąc, ja nie wiedziałam, że to będzie aż takie duże, Kari stwierdziła, żeby nie brać mniejszej, bo będzie za mała. A Żaneta, no cóż.. kupowała jeszcze wtedy coś w sklepie i zabrakło jej decydującego głosu. No ale nic, prawie dałyśmy radę. Hahah, nie zapomnę tego nigdy! Później wybrałyśmy się do Heliosa na dramat. Postaram się w najbliższym czasie napisać o nim co nie co. To był naprawdę udany dzień. Brakowało nam już takich wypadów, musimy częściej takie wspólnie organizować.
Zmykam na herbatę,  zajrzę jeszcze do kserówki z niemieckiego. Zdecydowałam się zdawać maturę z dwóch języków, mam nadzieję, że nie okaże się to zbyt ambitne na moje możliwości... :)

Related Articles

6 komentarzy:

  1. tez zdawałam maturę z niemca, a pizzę bym zjadła :)

    OdpowiedzUsuń
  2. mój dzień spędzam w pracy :P

    ___________________
    a u mnie?
    fashion w black&white

    OdpowiedzUsuń
  3. podziwiam was że dałyście radę takiej dużej pizzy :D
    uwielbiam takie wypady z przyjaciółkami po lekcjach na miasto :p

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja zawsze jem mało pizzy. Max 2 kawałki ;.;

    Obserwuję i zapraszam :)
    http://polgia.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  5. Pizza mmm samo słowo sprawia że robię się głodna :)

    Zajrzysz? :) Promuję blogi :)
    iamfuckincrazybutiamfreee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. musiałyście się najeść już na reszte dnia;d

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...