In news

Propozycje, sprawy dla czytelników i organizacja

Mam chwilę czasu dla was, dosłownie chwilę. Chciałam tutaj zajrzeć, nie chcę zaniedbywać bloga. Mam trochę spraw do zrobienia dzisiaj jeszcze. Mam dla was dwie propozycje. Duża część z was była ciekawa postu typu "room tour". Nooo i... pojawi się taki niedługo! :) Jak tylko znajdę czas na nagranie albo zrobienie zdjęć (jeszcze nie wiem, na co się zdecyduję), to pojawi się taki wpis. Druga propozycja to wasze pytania do mnie, nawet te anonimowe. Pojawiłby się specjalny post, pod którym moglibyście zadać mi dowolne pytania. Co powiecie? Organizować coś takiego? Bo nie wiem, czy jesteście chętni, nie chcę marnować swojego czasu czy też miejsca na bloggerze, dlatego dajcie mi znać:) I trzecia, już nie propozycja, ale sprawa.. Czy są jakieś tematy postów, które was interesują i chcielibyście, aby pojawiły się na blogu? Z miłą chęcią poczytam wasze propozycje, zdania i rozpatrzę każdy z pomysłów, o ile takie się pojawią oczywiście. Dajcie mi o wszystkim znać na dole, w komentarzach. Liczę na wasze zaangażowanie! :)
Udanego wtorku!

Related Articles

6 komentarzy:

  1. Post z pytaniami zawsze jest dobry. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Próbuj wszystkiego :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O lubię ogladać room tour! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy6:15 PM

    jaki masz telefon?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sony Xperia J
      a czasami Alcatel one touch pop c3

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...