1 września 2014

Hello September. Goodbye August...

Zaczynamy kolejny rok szkolny, a wakacje się skończyły.Tak, wiem, wiecie o tym... U mnie również na facebooku o tym wspominali, i w radiu, i w domu, i dosłownie wszędzie, gdzie tylko się dało! W tym roku sytuacja jest u mnie trochę inna, zaczynam naukę w liceum. Wybrałam to w swoim mieście, profil humanistyczny. Zastanawiałam się przez chwilę nad bio-chemem, chłopak mi nawet to doradzał i inni zresztą też. Ale szczerze? Nie czuję tego i przede wszystkim nie ma to żadnego związku z moimi planami na przyszłość. Więc nie, wybieram klasę humanistyczną. Właśnie, klasa! Nie wszystkich jeszcze poznałam, niektórych znam osobiście, niektórych tak z nazwiska, ale są też tacy, których w ogóle nie kojarzę. Tak czy inaczej będzie na to wszystko czas. Jutro mam siedem lekcji, już od ósmej rano -postaram się o pozytywne nastawienie. 
Jeśli chodzi o posty na blogu... Chciałabym dodawać tu coś codziennie, postaram się. Ale musicie zrozumieć, że najpierw muszę ogarnąć bałagan w swoim pokoju (małe poprawki itp.) oraz przestawić swój zegar, połączyć treningi ze szkołą i przyjemnościami. Więc w razie moich nieregularnych wizyt tutaj, proszę o cierpliwość. Tak przy okazji... Co powiecie na post typu "back to school"? Trochę późno, ale myślę, że mogłabym coś takiego zrobić :)
Miłego poniedziałku kochani!

11 komentarzy:

  1. powodzenia w liceum:) też byłam na humanie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Powodzenia w nowej szkole! :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodzenia w nowej szkole :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Back to school może byc cały rok szkolny :D

    OdpowiedzUsuń
  5. piękne masz te włosy;)

    OdpowiedzUsuń
  6. powodzenia ;)
    http://devinax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Powodzenia w liceum^^
    - I na wzajem xd

    OdpowiedzUsuń
  8. Też byłam w humanistycznej klasie i strasznie żałuję, że nie wybrałam jednak biol- chemu bo zachciało mi się zdawać na Uniwersytet Medyczny i teraz przez to mam rok w plecy, bo chociaż maturę pisałam w tym roku, za rok muszę zdawać biologię i chemię :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też dosyć późno zabieram się za posty o typie powrotu do szkoły i nie widzę w tym nic złego :)

    http://p-ann.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Na wszelkie pytania, sugestie odpowiadam pod postem.