5 września 2014

hahah, laughing is the best excercise guys!

Heej! Nareszcie weekend, co? Szybko zleciały pierwsze dni w szkole, oby z resztą roku szkolnego było podobnie. Dzisiejszy dzień był moim jednym z lepszych, w szkole oczywiście trochę nudno. Historia minęła bez problemu, polski znośny, matematyka pełna ułamków i dużych liczb na tablicy, ale lekcja edb z lekka się przeciągała... Jednak dotrwałam do końca zajęć, w domu zajęłam się kilkoma pierdołami, a późnym popołudniem wybraliśmy się ze znajomymi na wspólne ognisko. Celem było poznać się bliżej z nowymi osobami w klasach licealnych, zaprzyjaźnić się i złapać jakieś wspólne tematy. Szczerze? Nie porozmawiałam z nikim nowym. Jednak było całkiem przyjemnie i w pewnych momentach zabawnie! Hahah, co niektórzy wiedzą, co mam na myśli, prawda Zuza? Lubię takie spotkania, zawsze pozostają w pamięci. Brakowało kilku osób, ale doszli inni z tego co zauważyłam i było równie fajnie. Cieszę się, że takie spotkanie udało się zorganizować i mam nadzieję na przyszłość, że więcej będzie takich wypadów, bo towarzystwo mamy naprawdę dobre!
zdjęcie z instagrama, no ale wydaje mi się najbardziej klimatyczne.. :)
Plany na weekend? Rodzice wyjeżdżają, ogarnę w domu i spędzę czas u Dawida, w końcu ten weekend! Korzystajmy...Miłego

6 komentarzy:

  1. heh o tak! korzystaj:)

    ______________
    a u mnie?
    mój pierwszy filmik modowy;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam ogniska, i fakt zdjęcia z instagrama najlepsze <3

    Zajrzysz?:)
    iamfuckingcrazybutiamfreee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Teraz zaczyna się 'oby do piątku' :D

    OdpowiedzUsuń
  4. W takim razie udanego weekendu! :>

    OdpowiedzUsuń
  5. udanego weekendu również!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Czesto robiliśmy ogniska ze znajomymi,ale niestety nie w roku szkolnym.Na początku października moje liceum organizuje wyjazd integracyjny dla wszystkich klas pierwszych.Już teraz wiem,że to będzie świetna zabawa!

    http://p-ann.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Na wszelkie pytania, sugestie odpowiadam pod postem.