24 września 2014

Bo raz jest lepiej, a raz trochę gorzej.

Ten weekend nie zapowiadał się dla mnie zbyt dobrze, pogoda w poniedziałek była okropna. Już w niedzielę źle się czułam, a dopiero teraz powoli mi wszystko mija. Przynajmniej tak mi się wydaje, bo raz jest lepiej, a raz trochę gorzej. Chora nie jestem na szczęście, ale przeziębienie też mnie nie zadowala! Tak czy inaczej... Tydzień ten zapowiadał się niezbyt dobrze, a jednak! Szybko mi mija, nie mam wiele do nauki, byle do piątkowego po południa. A później już tylko miły weekend Nie mogę się doczekać szczerze mówiąc. Mam nadzieję, że jutro będzie równie pozytywne jak dzisiaj i że mój organizm wzmocni się nieco dzięki witaminom i tabletkom, jakie zażywam w ostatnim czasie. 
Bym zapomniała... Pozdrawiam mojego kolegę -Witka. A wam życzę miłego dnia!

9 komentarzy:

  1. mnie grypa bierze:(

    __________
    a u mnie?
    MacDonald w stylizacji

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie witaminki to standard. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie w miarę dobrze ;]

    Zajrzysz?:)
    iamfuckingcrazybutiamfreee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Pozdrawiamy Witka ^^ xD Mi też tydzień nawet dobrze mija

    polgia.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  5. Dla mnie z kolei tydzień zaczął się nieprzyjemnie i tak też niestety się skończy.Nic nie może być jednak idealne :)

    http://p-ann.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. ja z niecierpliwością czekam na sobotę :)

    http://weronikamat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy2:18 PM

    mam pytanie. byłaś na filmie "zostań jeśli kochasz" czytałaś książkę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja osobiście nie czytałam książki:) Ale moja przyjaciółka się za nią wzięła i mówiła, że jest lepsza od filmu.

      Usuń

Dziękuję za komentarz. Na wszelkie pytania, sugestie odpowiadam pod postem.