.

14 września 2014

BEST FAMILY WEEKEND!

Ostatnie dni były intensywne, przeładowane pozytywną energią! Piątkowe po południe spędziłam z chłopakiem, wieczorem zrobiłam sobie mały seans w pokoju. Od jakiegoś czasu chciałam jechać do dziadków, spotkać się z nimi. I taką miłą niespodziankę zrobili mi rodzice, kiedy powiedzieli, że jadą i czy nie mam ochoty wybrać się z nimi. Sobota upłynęła mi z rodziną, byliśmy u wujka przy okazji, pogadaliśmy i się pośmialiśmy. Zeszło nam to do nocy, dostałam coś fajnego od dziadka i w domu byłam jakoś po dwudziestej drugiej. A niedziela również upływa szybko, za szybko! Rano zakupy w łódzkiej Ikei, powrót do domu. Przyjechał wujek z Torą, ten psiak ma tyyyle energii! Po domu czuć pyszny zapach, Piotrek gotuje swój specjał, mama piecze murzynka. I zaraz przyjadą jeszcze dziadkowie. Ten weekend jest rodzinny, mogę to szczerze przyznać. Uwielbiam takie dni, brakowało mi ich ostatnio. Ważne jest, by spędzać czas ze swoimi rodzicami, dziadkami, rodziną... Szczególnie, kiedy na co dzień jesteśmy w ciągłym biegu -jak to u mnie zazwyczaj bywa:)
Tora chce mnie zjeść, pomocy, hahah...
Zmykam do rodzinki, udanej niedzieli!

7 komentarzy:

  1. Cudownie piszesz :)
    Miłej niedzieli :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Takie weekendy spędzone w rodzinnym gronie są najlepsze <3
    Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej. :) Gratuluję !
    Zostałaś nominowana do LBA.
    Więcej inf. u mnie na blogu.
    http://kajkams.blogspot.com/2014/09/liebster-award-x6.html

    OdpowiedzUsuń
  4. ja bardzo lubię i doceniam tak rodzinne dni :)

    OdpowiedzUsuń
  5. czas z rodziną bezcenny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam takie rodzinne dni.Są idealne! :)

    http://p-ann.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Na wszelkie pytania, sugestie odpowiadam pod postem.