In photos

Weronika's photography

Pamiętacie, jak wyjeżdżałam do Piotrkowa? Byłam odwiedzić rodzinę, ale także ciągnęło mnie do tego miasta w trochę innych sprawach. Cieszę się, że mogłam współpracować z Weroniką. Nie znałyśmy się wcześniej co prawda, więc początki sesji były nieśmiałe. Jednak myślę, że efekty nie są najgorsze. Zresztą Weronika dobrze się zna na fotografii, więc śmiało mogę wam ją polecić. Jeśli ktoś chciałby zdjęcia z nią, to myślę, że problemu z tym nie będzie. Mogę was zaprosić na jej fan page'a Weronika Puczyńska - fotografie. Tymczasem zostawiam was z małą dawką zdjęć, które sama pozwoliłam sobie trochę przerobić. Bo z tego co się orientuję Weronika wybrała zaledwie kilka, które zostały mi przerobione.
Mam wrażenie, że jakość zdjęć uległa Bloggerowi, ugh... Wybaczcie mi to!

Related Articles

12 komentarzy:

  1. zdjęcia są śliczne *,* blogger niestety psuje jakość zdjęć :ccc
    http://przed-obieektywem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Twoja uroda jest cudowna!;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwsze zdjęcie jest genialne.
    Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne zdjęcia - jakie ty masz piękne włosy ♥
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Najbardziej podoba mi się pierwsze zdjęcie, ale wszystkie są śliczne :)
    A jakością się nie przejmuj - jest super.
    Obserwuję i zapraszam do siebie:
    hyacinthxx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. kojarzę Weronikę z floga :D
    rzeczywiście robi przepiękne zdjęcia, a obróbka dodała fajnego klimatu zdjęciom :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy9:16 PM

    Śliczne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow, jakie piękne zdjęcia! Szczególnie to pierwsze ma taki ciekawy charakterek :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...