In outfits

w czarno-białe kwadraty...

Odkąd pamiętam, moja chrzestna tak trochę mnie rozpieszczała. Jestem jej jedyną chrześnicą i może też ulubienicą, hihihi. Moja Wiola obdarowała mnie ostatnio kilkoma rzeczami, ale nie to jest ważne. Dzisiaj chciałam wam pokazać sukienkę jej projektu! Już jest jedną z moich ulubionych. Sukienka jest w czarno-białe małe kwadraty, przód zdobi ekspres wykończony pomarańczowym materiałem -wielu zmyli, że powinien być on na plecach, a tu niespodzianka! Połączyłam ją z butami (centro) oraz srebną bransoletką, którą również dostałam w prezencie, ale to już od innej równie kochanej cioci. Myślę, że sukienka jest naprawdę ładna i sprawdzi się na wiele okazji. Dzisiejszy outfit będzie odzwierciedleniem dokładnie tego, jak byłam ubrana na weselu kuzynki mojego chłopaka. Mam nadzieję, że i wam się spodoba ten zestaw. Czekam jak zawsze na opinie w komentarzach na dole :)

Related Articles

15 komentarzy:

  1. sukienka jest śliczna <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Sukienka świetna, gratulacje dla cioci ;) A buty boskie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Sukienka naprawdę jest śliczna :) Buty są boskie! Gratulacje dla cioci :)
    Lusia

    OdpowiedzUsuń
  4. Idealna sukienka, jestem zakochana w niej! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. wyglądasz świetnie, elegancja francja! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. urocza sukieneczka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. piekna sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna sukienka :D

    OdpowiedzUsuń
  9. prześliczna sukienka! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow super to wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ślicznie wyglądasz, bardzo elegancko + te włosy <3 Zapraszam na nowy post ♥ Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Wyglądałaś zjawiskowo!Sukienka jest przepiękna :)

    http://p-ann.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...