In life

tylko wariaci są coś warci!

Wakacje dobiegają ku końcowi, został nam zaledwie jeden tydzień! Moje przyjaciółki wyjechały, jedna jest gdzieś na Mazurach, druga w górach. Z jedną się ostatnio nie widziałam, ale z kolejną za to spędziłam tę noc. Korzystając, że mam wolny dom na pewien czas, zrobiłyśmy u mnie nocowanie. Zrobiłyśmy pyszne gofry i nawet były pół dietetyczne, bo jak się okazało brakło nam mąki pszennej, więc użyłyśmy tej bardziej fit. Karina próbowała zrobić popcorn bez użycia mikrofali. Hahaha, szkoda że zdjęcia jej wstedy nie zrobiłam, kiedy podniosła pokrywkę z garnka i nagle pojawił się ogień. Teraz się z tego śmieję, ale cieszę się, że sobie włosów nie podpaliła bądź... firanki w kuchni! Dym unosił się chyba po wszystkich metrwach kwadratowych mojego domu. Ale...tylko wariaci są coś warci! Miałyśmy też w planach obejrzeć horror, jednak wyłączyłyśmy go po dwóch minutach? Pewnie tak. Potem wybrałyśmy komedię, jednak były problemy techniczne, a kiedy już w końcu zaczęłyśmy oglądać Rodzinne rewolucje, usłyszałyśmy dzwonek do drzwi. Mój chłopak wpadł i tak wyszło, że przerwałyśmy film. Było fajnie, poszłyśmy spać dopiero nad ranem. Koniecznie musimy coś takiego powtórzyć, ale w większym gronie. :) 
hahaha, kooocham ją!

Related Articles

25 komentarzy:

  1. Warto raz na jakiś czas zorganizować takie nocowanie. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. haha jakie pozytywne zdjęcia! :D
    dobrze, że nie spaliła domu :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy5:35 PM

    napiszesz kiedyś notkę o tym jak się poznałaś ze swoim chłopakiem i jak do tego doszło, że jesteście razem? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie tak, jest to całkiem dobry pomysł :)

      Usuń
  4. Świetne zdjęcia ! Super że świetnie spędziłyście razem czas ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Faktycznie został tylko tydzień..;(
    To bardzo fajnie, że spędziłaś wieczór z przyjaciółką ♥
    Śliczne zdjęcia! ♥

    http://byaniablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy5:53 PM

    jesteście podobni do siebie... Ty i Twój chłopak...
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    -Oboje macie krzywe nóżki...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słaby hejcik :(
      Grunt, że w głowie mamy wszystko na miejscu, nie to co niektórzy, ekhm.. No ale nie wnikam w Twoją inteligencję.

      Usuń
    2. Anonimowy7:13 PM

      hejcik dobry ;]
      moja inteligencja również niczego sobie ;]
      poza tym... szczerość się ceni ;]

      Usuń
    3. Anonimowy7:17 PM

      hejcik dobry ;]
      moja inteligencja również niczego sobie ;]
      poza tym... szczerość się ceni ;]

      Usuń
    4. "hejcik dobry ;]" -sam/a teraz przyznałeś/aś, co tak naprawdę miałeś/aś na myśli. Umiem rozróżniać jedno od drugiego. To by było na tyle, dziękuję, do widzenia. Aaa, a nogi mam cholernie proste! ;)

      Usuń
    5. Anonimowy7:49 PM

      to był hejt..nie zaprzeczę...
      mówisz, że sprawdzałaś poziomnicą?
      jak było? opowiadaj ;]

      Usuń
    6. Żałosne masz poczucie humoru, zajmij się swoim życiem, a nie siedzisz na tyłku przed monitorem i ciągniesz tą dyskusję. Nie będę już tracić na Ciebie czasu. Mam osoby, którym ten czas wolę poświęcić. Tobie radzę to samo.
      I poziomnica nie jest tu do niczego potrzebna, to widać gołym okiem :*
      Pozdrawiam.

      Usuń
  7. Anonimowy5:56 PM

    podziękowania za komentarz? dzienaa,nie było za co

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę, zapraszam ponownie :*

      Usuń
    2. Anonimowy11:30 PM

      No i co ją hejtujesz kretynie/nko, zazdrościsz jej czy coo.

      Usuń
  8. Świetnie, że dobrze się bawiłyście :)

    OdpowiedzUsuń
  9. No cóż, nie ma co ukrywać, że babskie wieczory są the best ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. zabawne zdjęcia!;)

    OdpowiedzUsuń
  11. W tegoroczne wakacje spotykałam się ze znajomymi ale nie nocowaliśmy u siebie nawzajem :)
    Lusia

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja uwielbiam organizować sobie takie nocki,chociaż i tak najlepsze są w dużym gronie,nie tylko typowo babskim!Szkoda tylko,że okazje ku temu zdarzają się tak rzadko :C

    http://p-ann.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Anonimowy11:23 PM

    No i co ją hejtujesz kretynie/nko zazdrościsz jej czy coo.

    OdpowiedzUsuń
  14. Anonimowy11:24 PM

    No i co ją hejtujesz kretynie/nko, zazdrościsz jej czy co.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...