.

29 sierpnia 2014

The last days of holiday

Hej Hej! Staram się wykorzystać ten ostatni weekend, dlatego ostatnio rzadko tutaj bywałam. Wczoraj wieczorem przyjechała jeszcze do mnie Agata, a dzisiaj robimy u mnie wspólne nocowanie, dołączyła do nas Żaneta i Karina. Pieczemy pizzę, mamy w planach obejrzeć może jakiś film. Chociaż pewnie i tak większość czasu będziemy rozmawiać o różnych sprawach. Mam nadzieję, że i wam mijają dobrze te ostatnie dwa dni wakacji. Zostawiam was tymczasem ze zdjęciami i zmykam do dziewczyn!

See ya!

12 komentarzy:

  1. mmmmm ale pyszności!


    _____________________
    a u mnie? bajeczna i egzotyczna suknia na blogu

    OdpowiedzUsuń
  2. Mimo że są wakacje to ja musiałam już dzisiaj iść do szkoły na próbę :(
    Lusia

    OdpowiedzUsuń
  3. Korzystajmy z wakacji póki się da! Ja na ten weekend planuje jedynie odpoczywać! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam nadzieję, że pizza smakowała :D

    Obserwuję i zapraszam
    polgia.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne takie nocowanie, piżama party... u mnie już nie ma takiego czegoś ;/ Zapraszam na nową notkę, a w niej relacja ze spotkania z Żydówkami ;-) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. mniam, ładnie wygląda;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Z rana narobiłas smaku :D

    OdpowiedzUsuń
  8. pyszności!
    my ostatnio ze znajomymi całą grupą nocowaliśmy na domku letniskowym :D:D

    OdpowiedzUsuń
  9. pysznie wygląda :)
    http://devinax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Udanego nocowania!Wybawcie się,abyście później miały co wspominać,kiedy wakacje faktycznie się skończą :)

    http://p-ann.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Na wszelkie pytania, sugestie odpowiadam pod postem.