.

17 sierpnia 2014

dla ciekawskich z kubkiem zielonej

Dzisiejszy dzień jest naprawdę leniwy... Nie spałam dzisiaj w nocy, z tego co mi wiadomo, to chyba z dwie czy trzy godziny. Mało, prawda? O czwartej rano oczy mi się nie zamknęły. Byłam z Dawidem, więc czas został miło spożytkowany. Tak czy inaczej, nic dzisiaj nie robiłam. Dosłownie. Leżę na łóżku z laptopem, czasem się ruszę do kuchni po zieloną, ewentualnie po coś do jedzenia. Zjadłam chyba z połowę ciasteczek, niby zbożowych, ale i tak nie za dobrze. Haha, ostatnio mam ochotę na wszystko i jem, można powiedzieć, wszystko. Tak czy inaczej leżąc, przeglądałam trochę encyklopedię dla ciekawskich. Lubię tę książkę, dostałam ją od ojczyma i bardzo przypadła mi do gustu. Jest tam wszystko począwszy od natury, poprzez ludzkie ciało po naukę. Fajna sprawa! Zaczęłam się rozglądać również za uczelniami w najbliższych miastach. A i tak zaprowadziło mnie to wszystko do Warszawy czy oddalonego o ponad dwieście kilometrów Krakowa. Jeszcze nie zaczęłam liceum, a już myślę, co będę robić po maturze -o ile ją zdam. 
Tak jak wspominałam, niby leniwy dzień, a jednak... Coś tam wygrzebałam. Zmęczona jestem, dlatego zmykam obejrzeć kolejny odcinek mojego ulubionego serialu. 
kardiologia interesuje mnie najbardziej, no może prócz neurologii...
See ya!

12 komentarzy:

  1. neurologia to jest chyba najbardziej interesujaca dziedzina medycyny :)
    http://devinax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie, że Cię to interesuje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja tak samo spędziłam niedzielę :)
    Blog♡

    OdpowiedzUsuń
  4. Na pewno poradzisz sobie w Liceum i zdasz mature! :)
    http://byaniablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. też mnie interesują te tematy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dobrze, że już planujesz sobie przyszłość, mam tak samo ;-) Później będzie Ci łatwiej :) Zapraszam na krótki post, relacjonujący mój pobyt we Wiedniu ♥ Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. ja już dawno nie miałam takiego leniwego dnia :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja również już planuję co będzie za kilka lat, chociaż pewnie i tak wyjdzie inaczej :D
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie w wolnej chwili ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też w tym roku dopiero zaczynam liceum,a myślami jestem przy jego ukończeniu.Co po maturze?Marzy mi się Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu i wydział dotyczący Gospodarki Przestrzennej.Szkoda tylko,że to ponad 150 km od mojego miejsca zamieszkania,a i w samym mieście trudno się utrzymać.Cóż,zobaczymy :)

    http://p-ann.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. to dobrze, że już zaczynasz myśleć o swojej przyszłości ;) Miłego dnia ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. fajne są takie leniwe dni;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Na wszelkie pytania, sugestie odpowiadam pod postem.