.

15 sierpnia 2014

days with my bff

Przez ostatnie kilka dni całkiem dużo się wydarzyło. Wiem, planowałam tutaj wpaść chociaż na chwilę i cokolwiek napisać. Chciałam, ale wyszło inaczej... Spędziłam kilka dni z moją najlepszą przyjaciółką. Spacery po Radogoszczu i okolicach, aż w końcu wypad do centrum i na słynną Piotrkowską. Zajrzałyśmy przy okazji do Manekina, który miał tyle dobrych opinii na swój temat. I szczerze? Koniecznie tam zajrzyjcie, jak będziecie w Łodzi! Szczególnie jeśli jesteś miłośnikiem naleśników jak ja z Agatą. My na pewno tam wrócimy nie raz, bo nie tylko tam miło i ładnie, ale i pysznie. 
Byłyśmy w wielu miejscach, widziałyśmy się na chwilę z Polly, zawitałyśmy do kilku parków, siedziałyśmy i śmiałyśmy się, rozmawiałyśmy. Otaczający nas ludzie nie raz rozśmieszyli nas. Hahah, nie zapomnimy pewnej pani na światłach -poprawiła nam humor o dwieście procent! Niestety wszystko co dobre, szybko się kończy. Wczoraj wieczorem już byłam w domu, zmęczona trochę, bo ból głowy nie opuszczał mnie przez cały dzień... Przyszedł do mnie Dawid, dzięki czemu mój humor automatycznie się poprawił.
A tak w ogóle muszę się wam pochwalić... Będąc u Agaty, weszłam na swoją pocztę. Okazało się, że dostałam się na casting Disneya w stolicy, koniecznie chcieli, bym przyjechała. Nawet chyba dzwonili do mojej mamy, tak mi mówiła coś. Niestety... Odczytałam wiadomość w dzień ostatniego castingu, szkoda.
wygrzebałam nasze jakieś zdjęcie:)
Mam nadzieję, że Agatson szybko w miarę wyśle mi nasze zdjęcia, wtedy na pewno coś się tutaj pojawi.

9 komentarzy:

  1. szkoda tego castingu :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Widać że czas był bardzo mile spędzony ;)
    Lusia

    OdpowiedzUsuń
  3. Widać, że miło spędziłyście czas :)
    Blog♡

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda,że tak późno odczytałaś.Chętnie oglądałabym Cię na antenie :)

    http://p-ann.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Widzę, że dzień należał do udanych. :)
    A co za casting? Gratuluję i jednocześnie współczuję. Domyślam się jak się czujesz. ;/

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczne jesteście :)) szkoda że tak wyszło z tym castingiem :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne zdjątko ;33

    http://piankaofstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. aj, no szkoda że z castingiem nie wyszło

    OdpowiedzUsuń
  9. fajnie że spotkanie z przyjaciółką się udało;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Na wszelkie pytania, sugestie odpowiadam pod postem.