In life

tu, gdzie jestem teraz, mi najlepiej...

Wakacje mijają coraz szybciej, już niedługo zakończymy lipiec, rozpocznie się sierpień. Z każdym dniem staram się wykorzystywać ten czas wolny jak najlepiej, a przede wszystkim, jak tylko zechcę. Wczoraj na przykład miałam pierwszą lekcję prowadzenia samochodu. Powiedzmy, że nie było źle. Uczucie? No fajne, fajne. Aczkolwiek jak na początek wolę uczyć się na mniejszym samochodzie... Wypady z przyjaciółkami, jakieś ogniska znajomych, spacery, liczne spotkania z jedną i tą samą osobą. Ciekawie! Mam nadzieję, że niedługo wpadnie mi jakiś wyjazd. Chociaż nie ukrywam, że tu, gdzie jestem teraz, mi najlepiej. W najbliższym czasie planuję wam pokazać kilka zdjęć z sesji z Weroniką. Przy odrobinie szczęścia chciałabym coś jeszcze zaplanować. Ale o tym już kiedy indziej. Mam wiele planów na te wakacje, jak już wspominałam. Ostatnio zaczęłam czytać książkę, ale nadal jestem na marnym początku. Wzięłam się za hiszpański, może czegoś więcej się nauczę niż rok temu. A może ruszę też z rosyjskim? To się okaże. Tymczasem idę obejrzeć film, który również nie dokończyłam pewnej nocy... 
♥ ♥ 

Related Articles

10 komentarzy:

  1. powodzenia w nauce języków:)

    OdpowiedzUsuń
  2. No to czekam na zdjęcia z sesji :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też chciałam zapisać się na kurs prawa jazdy, ale trochę za dużo na głowie, nie ogarnęłabym :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Wakacje mijają w strasznym tempie, przed chwilą był koniec czerwca a już mamy koniec lipca! Nie wiem gdzie to minęło ! Dobrze, że wakacje tak dobrze ci mijają <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja jak miałam 5 lat wsiadałam tacie na kolana i kręciłam tylko kierownicom ;D
    June

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi też wakacje mijają świetnie :D
    Blog♡

    OdpowiedzUsuń
  7. Tak wakacje bardzo szybko mijają ;) Tez muszę się w końcu na prawko zapisać :)


    Pozdrawiam i zapraszam:
    http://monika-ludwa.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też idealnie czuję się w tym momencie,w tym miejscu.Jest pięknie :)

    http://p-ann.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Kochani, jeździłam samochodem, ale z mamą. Nie uczęszczam jeszcze na kursy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. to za niedługo już na kursie może bedziesz jeździć;)
    bierz bierz się za rosyjski:) każdy dodatkowy język jest dobry;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...