8 lipca 2014

Pierwszy punkt wakacji

Pierwszym poważnym punktem moich wakacji był Piotrków Trybunalski. Dawno nie byłam w tym mieście, pamiętam tylko ulicę przy torach kolejowych, Mc Donald i figloraj dla dzieci, do którego bardzo lubiłam chodzić jako dziecko. Rzadko tu bywałam później. Nawet do galerii nie wstępowałam, bo tak jakoś nigdy mi po drodze do niej nie było, co zrobić... Wczoraj kiedy tu przyjechałam, spojrzałam na Piotrków z innej perspektywy. Z tej obcej, bo miasto to nie przypomina mi niczego, a co najlepsze nie wzbudza we mnie jakichkolwiek emocji, jeśli mam być szczera. Tak czy inaczej, może zmienię zdanie, kiedy jutro wybiorę się na małą wycieczkę po ulicach Piotrkowa. Dzisiaj dałam wam znać na swoim fanpage'u o czymś, co mogło was zaciekawić. Obiecałam, że zdradzę wam, co takiego ukrywałam przez kilka dni. Umówiłam się na sesję zdjęciową z bardzo miłą dziewczyną. Przyznam, że stresowałam się rano, potem mi już przeszło jednak. Była to raczej obawa, że nie znajdę miejsca, w którym się umówiłyśmy. Zdjęcia były robione nad Jeziorem Bugaj. Jak tylko je dostanę, to upublikuję je za zgodą Weroniki. Mam nadzieję, że efekty będą ciekawe. Dzięki wszystkim moim znajomym za troskę i dobre słowo, miło że "coś" we mnie dostrzegacie! :D
Jutro muszę ponownie zajrzeć tam. Zostawiłam gdzieś w trawie swoje okulary przeciwsłoneczne...Cała ja, haha.
Do napisania!

11 komentarzy:

  1. Anonimowy10:57 PM

    Sprzedam okulary xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. eej, no nie :c

      Usuń
    2. Anonimowy9:22 AM

      Chcesz kupić świeżo co znalazłem?

      Usuń
    3. Nie znalazłeś huehue..
      Zaraz po nie jadę dopiero xd

      Usuń
    4. Faktycznie... okularów brak, nie znalazłam ich ehh. No trudno :/

      Usuń
  2. Czekam na więcej zdjeć z tego pięknego miejsca :)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  3. piekny widok :) czekam na efekty sesji!

    OdpowiedzUsuń
  4. haha obyś znalazła okulary :P

    poklikasz u mnie w choies.com ? mons-monss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Owocnych poszukiwań ! :D
    Blog♡

    OdpowiedzUsuń
  6. Czekam na zdjęcia z sesji :) Obyś znalazła okulary!

    Zapraszam justlife-jurka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. ooo to czekam na efekty sesji ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Na wszelkie pytania, sugestie odpowiadam pod postem.