.

16 lipca 2014

Nails

Kobiety lubią zakupy, duużo zakupów, czerwone szminki, wysokie szpilki, zwiewne sukienki, obcisłe jeansy... I lubią mieć wszystkiego więcej, dużo kosmetyków, dużo butów, dużo ubrań, dużo wszystkiego! A ja lubię zadbane paznokcie. Od jakiegoś czasu chodziły za mną, niedosłownie oczywiście. Najlepiej trochę dłuższe i tak wyszło, że wczoraj zaraz po przejażdżce i opalaniu zerwałyśmy się z Kari i pojechałyśmy do kilku sklepów po potrzebne materiały. Po południu moja przyjaciółka zaczęła robić mi paznokcie. Zajęło nam to dosyć sporo czasu, bo około trzy godziny, ale efekt końcowy warty był tego. 
Co myślicie? Jak dla mnie są idealne, szczególnie jeśli chodzi o kolor.
Życzę wam miłego dnia, a ja tymczasem zmykam się szykować na nocowanie z przyjaciółkami.

15 komentarzy:

  1. łał! ale masz długie paznokcie! :o
    warto było poświęcić te trzy godziny :). Pięknie wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  2. moim zdaniem są trochę przydługie.. ale i tak fajne! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dlatego dzisiaj ciut je skróciłam ;)

      Usuń
  3. Sama sie przekonalam, ze dlugie sa rewelacyjne! Ja jednak zdecydowalam sie na zele - sa o wiele trwalsze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie zrobiła Ci paznokcie :)
    Wyglądają pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Paznokcie wyszły świetne.Jeju,pogratuluj zdolności przyjaciółce! :)

    http://p-ann.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. super:)


    nowy post, zapraszam - kliiik!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładne, ale dla mnie za długie :>
    Blog♡

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale masz boskie paznokcie! :)

    Pozdrawiam i zapraszam:
    http://monika-ludwa.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dla mnie to za długie :/ ale kolorek jest cudny :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Na wszelkie pytania, sugestie odpowiadam pod postem.