In diy

Moje stare, ulubione i pudrowe...

Ooo, nie! Nie, nie, nie! -pierwsza myśl, kiedy zobaczyłam swoje ulubione spodnie z Zary lekko zabarwione przez te nowe z innej sieciówki. I co tu teraz zrobić... Pudrowy róż z prześwitami jeansu. No fajnie! Wyobrażacie chyba sobie, że się zdenerwowałam, głównie na samą siebie, no bo kto nowe rzeczy pierze ze starymi? No oczywiście ja. Już nie pamiętam, dlaczego tak zrobiłam, ale wiedziałam jedno... Spodni tych już nie założę. Leżały sobie na dnie komody, niepotrzebne, porzucone i zniszczone. Przy każdym sprzątaniu tam, przerzucałam je z ubrania na ubranie, nie chcąc ich wyrzucić. To naprawdę były moje ulubione i najlepsze pod każdym względem spodnie... Aż wpadłam na pomysł, żeby je przerobić na krótkie spodenki. Bo czemu nie? Obcięłam nożyczkami nogawki, a z mojej starej sukienki, która okazała się niewypałem, odprułam koronkę. I zwróciłam się do mojej mamy, wiedząc, że nie zepsuje efektu końcowego. Bo co do mnie, to mogłoby być różnie, hahah. Efekt? Jak dla mnie zadowalający. Dziewczęce, letnie i koronkowe spodenki. I jeszcze moje stare ulubione! 
Co myślicie?

Related Articles

13 komentarzy:

  1. ale ślicznie to zrobiłaś! ♥ bardzo mi się podobają! :)

    zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jejku! Jakie śliczne spodenki!
    June♫

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny efekt końcowy. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialny pomysł, wyglądają super :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak dla mnie efekt jest genialny, takie rzeczy właśnie lubie najbardziej <3

    OdpowiedzUsuń
  6. świetnie wyszło :D

    OdpowiedzUsuń
  7. swietnie sie prezentuja ;d pozdrawiam i zapraszam do mnie http://run-out-of-breath.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Jako szorty wyglądają na prawdę pięknie!Ja też niedawno bawiłam się w przeróbki ;)

    http://p-ann.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. cudne! ja ostatnio przyszywałam koronkę do spodenek, ale jeszcze ich nie skończyłam, haha:(

    mój blog - kliiiik!

    OdpowiedzUsuń
  10. super efekt:) !
    Zapraszam do siebie :*

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...