.

22 lipca 2014

let's pass some time...

Hej Hej! Nie wytrzymałam i postanowiłam do was napisać. Już dziś chciałam się z wami podzielić efektami kolejnej sesji zdjęciowej. Postów z ich galerią będzie kilka, ponieważ razem z dziewczynami zrobiłyśmy zdjęcia o różnych tematykach i wyszło ich dosyć sporo. Co prawda są do siebie podobne, lecz różnią się jednak stroje i niekiedy wykonanie zdjęć, jak i moja mimika twarzy. Mam nadzieję, że wam się spodobają. Bo ja jestem naprawdę zadowolona z dzisiejszej pracy. I oczywiście zmęczona... Niech nikt mi nie mówi, że pozowanie to nie praca, bo również męczy tylko w przyjemniejszy sposób :)
Do zobaczenia w następnym poście! ♥ ♥ 

9 komentarzy:

  1. ale jesteś śliczna ładne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja pewniej czuję się po drugiej stronie obiektywu, bardzo ładne :)
    Blog♡

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdjęcia są świetne! Ślicznie na nich wyszłaś :)
    June

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale pięknie wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. dobre zdjęcia, chudzinka i w dodatku jaka piękna HIHI:)
    Pozdrawiam i życzę udanej środy:*!

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ten sweterek jest wspaniały <3 świetnie wyglądasz ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. Rany,bardzo mi się podoba.Czekam na więcej!

    http://p-ann.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajne zdjęcia, podoba mi się ten sweterek (?) w kwiaty :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Na wszelkie pytania, sugestie odpowiadam pod postem.