In life

Być z nią w tym ważnym dniu...

Pisałam kilka dni temu, że rozpoczęłam swoje wakacje. Tak się składa, że mogę przed wami wszystkimi się pochwalić. Jestem dumna ze swojej mamy, naprawdę. Ten dzień był bardzo ciekawy, pełen emocji i stresu dla niej. Już od szóstej rano słyszałam, jak się krząta po domu, parzy kawę i powtarza materiały, z których wczoraj ją przepytywałam. Postanowiłam z nią być w tym ważnym dniu, obrona pracy nie należy do łatwych rzeczy. Czekając na profesora na korytarzu z mamą i jej przyjaciółkami, znajomymi sama zaczęłam się trochę stresować do tego stopnia, że zdecydowałam się aż przejść na jakiś spacer po Łodzi. Mogę się już wam pochwalić. Muszę po prostu. Jestem dumna, zdała, obroniła pracę i skończyła studia. Teraz tylko czekać na dyplom! To był dzień wyjątkowy, przynajmniej dla nas. 
love you! <3
Tymczasem zmykam, położę się i odpocznę. Jednak spać po pięć godzin trzy noce pod rząd, to nic fajnego...

Related Articles

11 komentarzy:

  1. Pogratuluj swojej mamie ode mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. no to gratulacje dla Twojej mamy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję twojej mamie, jesteście bardzo do siebie podobne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. No to gratulacje dla Twojej mamy :D

    OdpowiedzUsuń
  5. gratulacje dla mamy! :):)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wielkie gratulację dla Twojej Mamy:)

    OdpowiedzUsuń
  7. gratulacje dla mamy! :)
    jesteście bardzo do siebie podobne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ale super! gratulacje dla mamy! :]

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulację dla mamy c:

    OdpowiedzUsuń
  10. Pogratuluj mamie! To na pewno bardzo stresujące doświadczenie :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...