.

6 lipca 2014

Będzie słodko!

Hej, wpadłam do was tutaj na chwilkę, dosłownie. Mam małe urwanie głowy teraz, moja mama obchodzi dzisiaj swoje urodziny! Wszyscy składają jej życzenia, nawet moi znajomi, więc nie zdziwię się, kiedy i od was jakieś dostanie :) Dzisiejszy dzień spędzę z rodziną, jutro zaś jadę do Piotrkowa. Nie pisałam wam wcześniej, bo nie chciałam niczego zapeszać, ale już niedługo dowiecie się wszystkiego. Nie mogę się doczekać efektów! Nie wiem, kiedy wrócę, ale z pewnością tutaj do was zajrzę i napiszę co nieco, więc zaglądajcie. Moje wakacje zaczynają nabierać dobrego tempa! Czuję, że zaliczę je do udanych pod wieloma względami. Oprócz wypadów z przyjaciółmi, licznych spotkań i zabawy, czeka mnie kilka wyjazdów i to jest fajne. Mam nadzieję, że i wy się dobrze bawicie! :) Zmykam zajrzeć, jak tam tort. Dzisiaj będzie słodko!
Miłego dnia! I do napisania

8 komentarzy:

  1. moje wakacje też jak na razie przebiegają super! :)
    wszystkiego najlepszego dla mamy! :*

    OdpowiedzUsuń
  2. To wszystkiego najlepszego dla Twojej mamy! Też te wakacje będę mogła zaliczyć do udanych pod wieloma względami! :)
    Blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego dobrego dla Mamy! :)
    Blog♡

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie wyszłaś :D

    OdpowiedzUsuń
  5. no moje wakacje na szczęście też nabierają tempa, od dzisiaj i czuję że za każdym razem jak będę miała wolny dzień od praktyk to gdzieś wybędę :D cieszę się że w końcu nie musiałam siedzieć w domu :D

    Wszystkiego najlepszego dla Twojej mamy! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. spóźnione wszystkiego najj dla mamy :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkiego naaaaajlepszego dla Twojej mamy! :)

    amcia-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Na wszelkie pytania, sugestie odpowiadam pod postem.