.

10 czerwca 2014

Trudno jest pogodzić wszystko w jedną całość...

Hej Hej! Ostatnio pogoda nas rozpieszcza, dlatego codziennie staram się wykorzystać każdą chwilę. Chociaż i tak uważam, że brakuje mi czasu na wiele, wiele rzeczy! Trudno jest mi pogodzić wszystko w jedną całość. W szkole mamy ostatnie już projekty, głównie są one na podwyższenie sobie rocznej średniej... Myślę, że ten tydzień jest najcięższy, ale byle do piątku -o godzinie osiemnastej zaczyna mi się bal gimnazjalny. A potem to już z górki do wakacji 2014. Przynajmniej tak sobie myślę. Przez mój totalny brak czasu, nieogarnięty harmonogram i dodatkowe poświęcanie czasu znajomym, rodzinie, mogę dodawać posty rzadziej. Chociaż mam nadzieję, że się wezmę w garść i będę tutaj wpadać regularnie. Na dzisiaj to chyba tyle, widzimy się w następnym i oby lepszym poście! :)
Ostatnio zajrzałam do swojej starej podstawówki, wiele się 
tam nie zmieniło, a spotkać dawnych nauczycieli było miłym przeżyciem! 

10 komentarzy:

  1. ja już bardzo dawno temu byłam w swojej starej podstawówce :(
    mi też jest teraz strasznie ciężko wszystko pogodzić. Ale masz rację- byle do piątku, a potem to zacznie się luzik :p

    OdpowiedzUsuń
  2. ja też teraz mówię "byle do wakacji" i ciągle odliczam dni! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodzenia w podwyższaniu ocen :* Dasz radę.
    U mnie również brak czasu. Sesja się zaczęła.
    Ale myślę, że prawie każda z blogerek to przeżywa i rozumie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bal gimnazjalny? Super sprawa! Ja po swoim gimnazjum nie miałam takiej imprezki :C Zapraszam na krótką notkę z relacją z koncertu Piersi ;-) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. oby udało ci się wszytko pogodzić :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Niesamowite uczucie wracania do przeszłości.

    OdpowiedzUsuń
  7. Też mam bal w piątek :D

    OdpowiedzUsuń
  8. juz w nastepnym tygodniu mega luz:)

    + floralsecret.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja już praktycznie nie chodzę do szkoły:D

    OdpowiedzUsuń
  10. Już za niedługo wakacje ;3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Na wszelkie pytania, sugestie odpowiadam pod postem.