In life

Sun strawberries friends & fun

Hej Hej!
Wpadłam tutaj dosłownie na chwilkę, bo pogoda piękna i szkoda jej marnować przed ekranem. Wczoraj miałam bierzmowanie, za świadka wybrałam przyjaciółkę Agatę. Planowałam poprosić swoją chrzestną, ale jak się okazało, urodziła dwa dni temu i byłby mały problem. Gratuluję im, tak się cieszę! :) Tymczasem my z Agatą się dobrze bawimy, nocne spacery, zakupy... Widziałyśmy się dzisiaj wspólnie z dziewczynami, później wróciłyśmy już do domu i pojechałyśmy z mamą załatwić jakieś jej sprawy w szkole. Przy okazji kupiłyśmy truskawki i jak już byłyśmy w domu, to zrobiłam nam pyszne naleśniki. Tego chyba nam brakowało, tych chwil spędzonych razem. Zaraz po małym lenistwie po południowym, pewnie gdzieś pójdziemy albo coś porobimy. Trzeba korzystać z dnia, z tego słońca i wolnego czasu! Mam nadzieję, że wasz weekend rozpoczął się równie dobrze jak nasz. Miłego dnia!

Related Articles

4 komentarzy:

  1. pogoda piękna, masz rację, że nie ma co jej marnować na godzinne siedzenie przy komputerze ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja na świadka wzięłam swoją siostrę.To musiało wyglądać komicznie,kiedy stała za mną,z ręką na moim ramieniu,gdyż normalnie jest ode mnie o dziesięć centymetrów niższa.Dodam jeszcze,że miałam wtedy na sobie jedenastocentymetrowe koturny :)

    http://p-ann.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Dokładnie, szkoda pogody ! Ja też zmykam (:

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...