21 czerwca 2014

Pogoda fatalna, osoba nerwowa... czyli czas na małą sesję!

Jestem osobą niecierpliwą, wrażliwą, dobrą, ale też i nerwową... Ostatnio łatwo mnie wyprowadzić z równowagi, każda pierdoła, każdy szczegół, drobnostka, słowo, ruch czy gest potrafi sprawić, że się zdenerwuję. Wczorajszy poranek rozpoczęłam świetnie, śniadanie, kawa, uśmiech, a potem trening, na którym rozpierała mnie wręcz energia! Po południu jednak dopadła mnie chyba samotność no i to uczucie, jakbyś miał wewnątrz siebie tykającą bombę. Pogoda fatalna, bo się rozpadało, słońce zniknęło wśród chmur i dziękuję bardzo. Próbowałam się zająć czymkolwiek i wszystkim tak naprawdę, wakacje tuż tuż, ale mi i tak brakuje czasu, ciągle coś mam do zrobienia. Dzisiaj również mam cały dzień zapełniony, może jutro będę już wolna. Tak czy inaczej stwierdziłam, że muszę coś ze sobą zrobić, jakoś polepszyć humor. Razem z Kari, moim cudownym prywatnym fotografem (huehue), wybrałam się na zdjęcia. Udało nam się zrobić kilka fajnych poz i ujęć. Na dniach myślę, że coś tutaj wstawię, więc możecie oczekiwać dużej dawki fotografii :) A dzisiaj pierwsza część, przy okazji coś z luźnym outfitem na "takie" dni.
 sweterek -Reserved • trampki -Converse 
Co myślicie o zdjęciach? Życzę miłego dnia i przede wszystkim spokojnego:)

8 komentarzy:

  1. Bardzo ładne i świetnie na nich wyszłaś :) Ja również czasami mam takie dni.
    Blog♡

    OdpowiedzUsuń
  2. mnie też bardzo łatwo wyprowadzić z równowagi, ja bardzo szybko się denerwuje.
    Ładne zdjęcia! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Najbardziej podoba mi się ostatnie zdjęcie :)
    O tak, też życzę sobie spokojnego dnia :D

    Zajrzysz?:)
    iamfuckingcrazybutiamfreee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. ja też mam właśnie ostatnio takie dni, że wszystko mnie wyprowadza z równowagi :|
    świetnie wyglądasz! ten sweterek ma super kolor :))

    OdpowiedzUsuń
  5. świetnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładne zdjęcia :)
    Ostatnio też łatwo tracę równowagę.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie na tych zdjęciach wyszłaś :)
    Blog-klik

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Na wszelkie pytania, sugestie odpowiadam pod postem.