In outfits

Miętowa z Mohito

Z sukienką na wieczorek miałam mały problem, który odłożyłam na ostatnią chwilę. Chciałam coś skromnego, ale też coś nawiązującego do tego wieczoru. Wybrałam się na zakupy w poniedziałek, wybrałam swoją niby idealną. Niby, bo jak się okazało później w domu, stwierdziłam, że to nie ten model, że "szału nie ma", a w dodatku była trochę za krótka... I tak się złożyło, że pojechałam znowu do galerii, co prawda już innej, ale nieważne. Oddałam sukienkę, wszystko przebiegło bez problemów. Gorzej było później, bo w sumie nic ciekawego nie było, a jak już coś mi się spodobało, to oczywiście brak rozmiaru 34. Ręce mi opadały, wyobrażacie sobie to? Za 20h masz bal, a sukienki brak. Z tego punktu wydaje się to śmieszne, ale taka jest kobieta. Na szczęście znalazłam miętową sukienkę w Mohito, w całkiem atrakcyjnej cenie. Była taka, jakiej szukałam. Podkreślała talię, a także obojczyki. Prosiliście o jej dokładne zdjęcia, dlatego stwierdziłam, że wam je pokażę. Zdjęcia może nie są idealnej jakości, ale musicie mi to wybaczyć. Bawiłyśmy się praktycznie ciągle na sali, więc fotki zostały zrobione na szybko wieczorem. :)
Miłego!

Related Articles

13 komentarzy:

  1. Slicznie w niej wygladasz, w szczególnosci na 2 zdj.

    OdpowiedzUsuń
  2. Urocza sukieneczka :)
    Ja mam przeważnie tak, gdy szukam ubrań to nie ma mojego rozmiaru, a są malutkie jak właśnie 34 :d

    OdpowiedzUsuń
  3. Uważam,że w Mohito mają niesamowicie duży wybór sukienek :) Piękna jest i bardzo ci pasuje!

    OdpowiedzUsuń
  4. miałaś prześliczną sukienkę i prześlicznie wyglądałaś! :)
    twoje włosy są obłędne!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładna i ślicznie w niej wyglądałaś :)
    Blog♡

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie w niej wyglądasz :)

    Zajrzysz? :)
    iamfuckingcrazybutiamfreee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Sukienka prezentuje się świetnie :) Cudne loki ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. Sukienka jest piękna!Ja oglądałam w Mohito modele z myślą o swoim balu,ale zdecydowałam się na piękną sukieneczkę z H&M.Miałam problem z rozmiarem,jak zwykle,ale na szczęście udało mi się jakoś wybrnąć.

    http://p-ann.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna sukienka, a tak pozatym to zakochałam się w Twoich włosach :3 Super! Zapraszam na nowy post ♥ Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładna sukienka! Dobrze,że wreszcie jesteś zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczna jest, mega mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna, zarówno sukienka jak i Ty <3

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...