30 czerwca 2014

gdy za oknem nieciekawie...

Rozpoczęłam swoje upragnione wakacje, nareszcie! Muszę przyznać, że cieszę się bardzo z tego powodu. Czeka mnie dużo ciekawych dni. Mam wiele planów na te dwa miesiące i mam nadzieję, że choć część z nich wypali. Nie chcę zapeszać, dlatego nic wam nie będę pisać. Może będzie okazja, by się pochwalić... Pożegnałam się z klasą i trochę mi przykro, że się rozstaliśmy. Fajnie by było, gdybyśmy po wakacjach mieli w miarę dobre i przede wszystkim stałe kontakty. Duża część idzie do naszego liceum, więc na pewno chociaż na korytarzach będziemy się widzieć!
Ostatnie dni były dość intensywne. Jak wiecie, ja ciągle coś robię... Piątek spędziłam z dziewczynami, sobotę z rodzicami, a niedzielę z dziadkami. Za to dzisiaj spotkałam się z dziewczynami, dużo rozmawiałyśmy, jednak nic nie obejrzałyśmy... A to dlatego, że przez jakieś trzy godziny Kari próbowała zrobić coś ciekawego na moich paznokciach. Pech, że za bardzo nic nie wychodziło. Zdecydowałyśmy się w ostateczności na ombre. Całkiem nieźle jak na pierwszy raz, z czasem zdobędzie się więcej doświadczenia. I w sumie to dobrze, że przesiedziałyśmy cały dzień w domu, bo za oknem nieciekawie... Przynajmniej trochę pogadałyśmy na różne tematy i się pośmiałyśmy. Od rana padało, chłodniej jest trochę. Oby słońce wróciło do nas najszybciej, jak to tylko możliwe!
A jak wam mijają wakacje? Jakieś plany, wyjazdy? :)

10 komentarzy:

  1. ja za 2 tygodnie jadę na obóz :)

    poklikasz u mnie w choies.com w najnowszym poście ? mons-monss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Moje wakacje to praca ale myśle ze na przyjemności tez znajdę czas :)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja właśnie jestem na wyjeździe, na cały miesiąc :D

    OdpowiedzUsuń
  4. to dobrze, że przynajmniej sie nie nudziłaś :)
    Mi wakacje mijają dobrze, chociaż w tym miesiącu mam praktyki, ale i tak nie jest nudno :)

    Masz tatuaż? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie nie :) To na moich plecach to tylko metka od swetra.

      Usuń
  5. U mnie też pada, mam nadzieję że się rozpogodzi :)

    viicky-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie powoli,ale staram się wykorzystywać każdy dzień i spędzać go tak,by nie musieć go żałować.Niedługo dowiem się czy dostałam się do wymarzonej szkoły,a zaraz potem wylatuję na Teneryfę.

    http://p-ann.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja na razie nigdzie się nie wybieram ;)
    Blog♡

    OdpowiedzUsuń
  8. Jutro czeka mnie wyjazd do Francji i Hiszpanii :( sie tak stresuje, że chce mi sie wymiotować, boli mnie głowa itd wrr. :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja póki co nie mam planów na wakacje (:

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Na wszelkie pytania, sugestie odpowiadam pod postem.