.

19 czerwca 2014

Długi weekend...

Hej Hej! Rozpoczęliśmy długi weekend, a dla mnie oznacza to, że już coraz bliżej wakacje! Nie mogę się doczekać, kiedy rozdadzą nam świadectwa i uczniowie będą wolni na dwa miesiące. Mam nadzieję, że pogoda będzie wspaniała. Planów dokładnych jeszcze nie mam na te wakacje, ale już kilka rzeczy obmyślałam. Na razie nie chcę wam zdradzać co i jak, ale jeśli już będę wszystko wiedziała i miała zaplanowane, to na pewno się z wami podzielę tą wiadomością. W te wakacje mam ochotę na jakieś dalekie wypady poza miasto, spędzić czas z przyjaciółmi i znajomymi oraz wyjechać na kilka dni gdzieś z rodzinką. Dzisiaj dodatkowo mam taki dobry humor, że chyba nic ani nikt, mam nadzieję, go nie popsuje :) Dużo lepiej jest patrzeć optymistycznie na świat i ludzi, niż płakać w poduszkę i narzekać. Choć i takie dni mi się często zdarzają... 
Zmykam do dziadków. Życzę wam miłego weekendu!

7 komentarzy:

  1. Piękne masz włosy :)

    Zajrzysz?:)
    iamfuckingcrazybutiamfreee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz przepiękne włosy <3

    OdpowiedzUsuń
  3. miłego weekendu nawzajem :)

    mons-monss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja już rozpoczęłam swoje wakacje^^
    Blog♡

    OdpowiedzUsuń
  5. Również sie cieszę, że lada chwila wakacje, ale jakoś ich jeszcze nie czuję :D Zapraszam na nowy post ♥ Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna jesteś :) Miłego piątku ;)

    lusiaa-lusiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja mam w planach wyjazdy z rodziną,ale jeżeli tylko będzie to możliwe,chciałabym wsiąść ze znajomymi w pociąg i przejechać się w jednodniową trasę np. do Krakowa czy Wrocławia :)

    http://p-ann.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Na wszelkie pytania, sugestie odpowiadam pod postem.