14 czerwca 2014

Bal gimnazjalny 2014 -fotorelacja


Długie suknie, białe koszule, upięte włosy i róża w ręku, garnitury, postawa zasadnicza i z uśmiechem... Bal gimnazjalny rozpoczęliśmy wczoraj od poloneza, który, mimo wielu pomyłek na próbach, wyszedł oficjalnie całkiem dobrze. Myślę, że nikt się nie pomylił. Mały stres był, nie powiem, ale tylko na myśl o tym, że w ostatniej chwili zmienili nam nieoczekiwanie początkowy takt. Jednak wszystko poszło zgodnie z układem. Jestem pewna, że każdemu się spodobało. Po części  uroczystej nadszedł czas na zabawę dla nas. Praktycznie każdy się dobrze bawił, w tym ja. Miałam co prawda nieciekawą sytuację na początku wieczorku, ale później przestałam się tym wszystkim przejmować i bawiłam się wraz z innymi. Cały wieczór przetańczyliśmy, co mnie nie dziwi, bo zarówno towarzystwo jak i muzyka były genialne. Na pewno będę świetnie wspominać tę noc, była pełna pozytywnych wrażeń. Przeraża mnie jedynie myśl, że już za dwa tygodnie będziemy musieli pożegnać się jako klasa.
Przy okazji na niektórych ze zdjęć widać moją sukienkę, którą, jak wspominałam na facebooku, kupiłam dzień przed balem. Ta, którą wybrałam w poniedziałek okazała się trochę niewypałem według mnie, dlatego ją zwróciłam. Dokładne zdjęcia jej pokażę wam niedługo.
 selfie!
Z resztą zdjęć podzielę się z wami w najbliższym czasie, mam ich dużo, ale to wiadome, że wszystkich nie pokażę. Większość pozostanie dla nas. Mam nadzieję, że nikt ze znajomych się nie obrazi, jeśli jest na zdjęciu. Jak coś, to wiadomo, że proszę napisać. Miłego dnia!

16 komentarzy:

  1. moja siostra miała w czwartek bal gimnazjalny i wyglądała przepięknie! :) u niej nie było takiej części oficjalnej ani poloneza ;)).
    bardzo fajne są te zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  2. cudowną miałaś sukienkę! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne zdjęcia! OD MOJEGO BALU MINĘŁY JUŻ TRZY LATA! :O

    Zajrzysz?:)
    iamfuckingcrazybutiamfreee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczny mieliście wystrój :)
    Ja pamiętam, że u mnie bal gimnazjalny był jedynym dniem w którym tańczyli wszyscy chłopcy ;)
    Blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. ja mam bal dopiero w środę, widzę że Twój byl udany :)

    poklikasz u mnie w drugim poście o choies.com w link z tym sklepem ? mons-monss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Musiało być fajnie,cudnie wyglądasz w tej sukience białej :D

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczna sukienka:)

    Zapraszam do mnie, skomentujesz? Będzie mi naprawdę bardzo miło♥floralsecret.blogspot.com - kliik!

    OdpowiedzUsuń
  8. pięknie wyglądałaś ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładnie wyglądałaś :) Widać, że zabawa była udana!
    Blog♡

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja będę miała bal 24 czerwca :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Widzę, że coraz częściej w gimnazjach jest bal :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Anonimowy11:25 AM

    Czemu wszystkie miałyście do poloneza długie spódnice?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nauczyciel przygotowujący nas do poloneza tak zdecydował, miało to też na celu zakrycie ewentualnych błędów w razie czego :)

      Usuń
  13. Ja miałam swój bal wczoraj ;3
    Było super! U nas też jest zwyklepolonez, tylko widzę, że u was wszyscy na galowo, u nas każda dziewczyna mogła przyjść jak chce tylko oby w sukience :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja swój bal mam w przyszłą sobotę.wczoraj kupiłam swoją sukienkę i jestem z niej ogromnie zadowolona!Mam nadzieję,że będę bawiła się równie świetnie co Ty :)

    http://p-ann.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Na wszelkie pytania, sugestie odpowiadam pod postem.