25 maja 2014

Wspólne gotowanie, żarty, plotki... noc z przyjaciółmi.

Sobota zapowiadała się pracowicie. Spotkałyśmy się z dziewczynami na projekty. Biologia, chemia, omawianie kolejnych wspólnych weekendów przesiedzianych przy laptopie z notatkami o polskich legendach czy też kręceniu jakiegoś filmiku na polski. Uwinęłyśmy się w miarę szybko, atmosfera miła. Daria niestety musiała zmykać trochę wcześniej niż planowałyśmy. Kawałek burzy, deszczu przesiedziałyśmy w domu u Kari, grając w jakąś grę z typu Eurobiznesu. Wydałam większość pieniędzy, byłam biedna, haha! Kiedy już się rozpogodziło na tyle, żebyśmy mogły wyjść, poszłyśmy na szybkie zakupy. Coś dobrego na nocowanie u mnie! Jeny, uwielbiam takie spotkania. Było tak śmiesznie. Wspólne gotowanie, żarty, niespodziewane zdjęcia -tak, mam kolejne fotki dla was, ale wszystko po kolei... Przyszedł potem do nas przyjaciel, obejrzeliśmy wspólnie horror z Nicole Kidman jakoś po drugiej w nocy chyba. Trochę przy nim zasypiałam, ale to pewnie ze zmęczenia. Sam film oceniam na dobry, więc jeśli macie ochotę na wieczorne kino, to mogę wam polecić Inni. Zasnęłyśmy jakoś po czwartej rano, z Żanetą miałyśmy problem -nie miałyśmy ochotę iść spać w ogóle, w końcu było rano. Ptaki ćwirkały, słońce wstawało, jasno się robiło... Było fajnie, miło, super. I uwielbiam takie nocowania! Potrafimy się świetnie bawić bez niczego, wystarczą tylko odpowiednie osoby i to jest fajne!
 haha, nie mogę normalnie zapozować do zdjęć nawet! :)

 klimat po północy obowiązkowy..
tradycyjnie dzióbki, bo innych zdjęć z głupimi minami obawiam się wstawić :D
Mam nadzieję, że wy również spędziliście miło weekend. Życzę udanego tygodnia!

6 komentarzy:

  1. Warto miec takie osoby obok. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja dawno nie miałam takich dni z przyjaciółmi,ale idą wakacje jest coraz cieplej więc może to już pora? Widzę,że cudownie spędzony dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja spędziłam bardzo miło! ;D
    Blog♡

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzę że miałaś świetny weekend ;)) Ja również miło go spędziłam ;3
    Zapraszam :)
    http://paulinkq-my-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Na wszelkie pytania, sugestie odpowiadam pod postem.