In life

So short night...

Weekend tak szybko minął! Jeszcze niedawno był piątek, kończyłam zaledwie po dwóch lekcjach, a teraz jest niedzielny wieczór i siedzę trochę przy notatkach z biologii. Te dwa dni minęły mi szybciej niż kiedykolwiek. Sobotni poranek w łóżku, kawa, instagram i książka. Później trening, obiad, rodzina i poboczne sprawy. Wieczór... właśnie, wieczór. Dzisiejsza noc była taka krótka! Nie zasnęłam, byłam nie do zdarcia aż do piątej rano. Obejrzałam finałowy odcinek amerykańskiego serialu, rozmawiałam ze znajomymi i słuchałam radia. Położyłam się do łóżka z nadzieją, że usnę szybko... I nawet mi się to udało, mimo że zmęczona nie byłam. A po przebudzeniu nadszedł czas na prawdziwą kawę! Uwielbiam po prostu, szczególnie tą niesłodzoną. Po śniadaniu pojechałam z mamą do dziadków, tam nam długo zeszło. Rozmawiałam trochę z mamą i babcią o przeszłości, teraźniejszości i przyszłości. Jeszcze zajrzałyśmy do wujka... Do domu wróciłam wieczorkiem. I tak minął mi cały dzień. Jutro już poniedziałek, kolejny tydzień. Mam nadzieję, że równie szybko minie. I niech wraca do nas słoneczna pogoda. Życzę wam udanego tygodnia!
dzisiejsze zdjęcie robione aparatem telefonu, nie najgorsze :)

Related Articles

10 komentarzy:

  1. Lubię takie pogawędki z babcią :)

    OdpowiedzUsuń
  2. robione telefonem ? ŚWIETNE TO ZDJĘCIE !

    poklikasz u mnie w napis choies.com ?

    mons-monss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. zdjęcie jest piękne ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. ja jeszcze jutro na szczęście nie idę, bo mam lekarza :) ale weekend to faktycznie mega szybko zleciał! :o
    piękne wyszło to zdjęcie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. A jaa mam tydzień właściwie wolny, ponieważ nie jechałam na wycieczkę. Jak pięknie! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna fotka :)
    Szkoda, że weekend tak szybko minął :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne! Ja mam przedłużony o dwa dni :)
    Blog♡

    OdpowiedzUsuń
  8. Też mam nadzieję, że ten tydzień szybko minie.

    OdpowiedzUsuń
  9. super spedizłaś weekend ;)
    ja and książkami xd

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak na życzenie słońce wyszło i cudownie świeci nad głowami.Nawet powietrze się zmieniło!Teraz czuję taką późną wiosnę,nadszedł już na to czas :)

    http://p-ann.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...