8 maja 2014

new in: white converse

Uwielbiam całą gamę delikatnych, dziewczęcych kolorów... Lubię fioletowy czy bezowy, słoneczny czy żółty, niebieski czy miętowy, lubię też bardzo różowy -na który właśnie pomalowałam paznokcie u rąk. Uwielbiam też biały -mam tego koloru meble w pokoju i świetnie się kontrastują ze ścianami w kolorze żakardowego amarantu. Lubię biały, dlatego też postanowiłam zamówić tego odcieniu buty. Czarne długie converse są już w moim posiadaniu, ale czarny to taka klasyka... Białe idealnie się spiszą na letnie, długie dni. W dodatku będą ciekawie pasować do wszystkiego. Poza tym od samego początku za mną chodziły białe, jednak najpierw zdecydowałam się na trochę inny model. A we wtorkowe popołudnie w końcu odwiedził mnie kurier. Zamówiłam je na sizeer przed majowym weekendem i może dlatego oczekiwałam na przesyłkę trochę dłużej niż te trzy-cztery dni...
To szczera prawda, że każde zakupy potrafią poprawić kobiecie humor. Miłego dnia! :)

17 komentarzy:

  1. Piękne są, zazdro!

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne ! Zazdroszczę *.*

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Są rewelacyjne! Choruję na białe trampki od dawna :)
    Blog♡

    OdpowiedzUsuń
  4. Jejku cudowne, uwielbiam białe conversy <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Moim zdaniem biały i czarny to klasyki.Jednak czerń wydaje mi się zbyt dorosła,zbyt smutna i zatroskana,a ja lubię się cieszyć.Lubię cieszyć się życiem,być wesoła,wieść beztroskie życie.Pełne bieli i dziewczęcości.Marzę o białych Converse,ale za kostkę :)

    http://p-ann.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. piękne są! mi się marzą albo białe albo miętowe (oczywiście krótkie). Ale to może za rok bo jak na razie mam w bardzo dobrym stanie converse i nowiutkie vans'y :p

    OdpowiedzUsuń
  7. są takie kobiece! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. są cudne <3

    www.kataszyyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Idealne buty. Takie sobie na pewno kupię. :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładne te buciki ;D Są przepiękne tylko tyle powiem ;D
    Blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  11. Zgadzam się, białe buty są śliczne!
    Jednak moje są już całe szare :(

    OdpowiedzUsuń
  12. Ladne ja mam wysokie białe ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Na wszelkie pytania, sugestie odpowiadam pod postem.