10 maja 2014

Naprawdę się za nią stęskniłam...

Hej hej! Jakiś czas temu wróciłam do domu. Jejciu, trochę zmęczona jestem, ale mimo to szczęśliwa. Wstałam dzisiaj dosyć wcześnie, bo o siódmej rano już byłam w drodze do Łodzi. Moja mama pędziła na zajęcia, a ja przeczekałam trochę na uczelni, później wybrałam się na spacer do łódzkich ulicach. I za każdym razem, kiedy chodzę, zaglądam w nowe miejsca, odkrywam i często też podziwiam. Mimo, że Łódź ma stare niekiedy zaniedbane budynki, to uważam, że są takie miejsca, które przyciągają oko. Przeszłam około 12km dzisiaj, całkiem nieźle. Wystarczyło jako zmiennik ćwiczeń codziennych. Po południu spotkałam się z Agatą. Tak dawno się nie widziałyśmy! Już naprawdę się za nią stęskniłam, dlatego miło było pogadać o różnych sprawach. Cieszę się, że ma te już matury częściowo za sobą, bo teraz będzie miała więcej czasu chociażby na nasze spotkania. Pogoda dopisywała, poszłyśmy też na obiad i kawę do Bawełny. Ciekawe miejsce, jednak następnym razem idziemy do Manekina na Piotrkowską! :) Wczesnym wieczorem odprowadziłam moją dzidzię, po czym znowu poszłam na spacer ulicami Łodzi. Może i niektórzy nie przepadają za tego typu rozrywką, ale powiem wam, że uwielbiam tak. Najlepiej spaceruje się nocą, jeszcze ze słuchawkami w uszach z ulubionymi utworami. Fajna sprawa! Teraz jestem już w domu i odpoczywam po dniu pełnym wrażeń. A was zostawiam ze zdjęciami z dzisiaj, wszystkie są z telefonu, więc wybaczcie za jakość. Niektóre pojawiły się już na moim instagramie. Życzę wam miłego weekendu! :)

  przeciwieństwo trampek: białe i czarne! :)


przepyszna americano, najlepsza jaką chyba piłam na mieście! 

13 komentarzy:

  1. Piękne zdjęcia :)

    Zajrzysz?:)
    iamfuckingcrazybutiamfreee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrze jest spotkać się z bliską osobą. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie wyglądasz :*
    Zapraszam do mnie na nowy post :)

    OdpowiedzUsuń
  4. mniam kawka, ale mi narobiłaś smaka.... ojej. Zaraz chyba idę zrobić tę kawkę :)
    Kochana Zapraszam również do mnie na bloga, będzie miło jak wpadniesz :))

    OdpowiedzUsuń
  5. W wakacje jadę do Łodzi pierwszy raz na dłużej. Już teraz nie mogę się doczekać!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak dla mnie jak najbardziej! :*:*

      Usuń
  6. Ja uwielbiam chodzić (: Często jak wychodzę na dwór to chodzę właśnie tyle co Ty przeszłaś :D

    OdpowiedzUsuń
  7. też lubię manufakturę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. OO Manufaktura:) często tam bywam, bo z Łodzi jestem ;p

    U mnie nowa notka,skomentujesz?:)
    crazy-life-by-angelika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. przynajmniej wam pogoda dopisywała, bo u mnie to padało cały weekend :c
    ja bardzo lubię chodzić! a wieczorem ze słuchawkami- najlepiej :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja wlaśnie uwielbiam przemierzać ulice miast,bez celu.W zasadzie celem jest oglądanie tego,co codzienne i podziwianie piękna tej codzienności :)

    http://p-ann.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. U mnie cały week padało!
    Blog♡

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam Twojego bloga, piszesz awsze staranne notki dodając ładne zdjęcia, czytam go regularnie :)

    Zapraszam do siebie i mojej przyjaciółki http://canell-foxes.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Na wszelkie pytania, sugestie odpowiadam pod postem.