.

4 maja 2014

najlepiej w łóżku pod kocem...

Weekend majowy minął w mgnieniu oka! Pogoda nie do końca nam dopisała, szczególnie tutaj w moich rejonach... Ale mimo tego nie zepsuła mi planów. Spędziłam ten czas tak naprawdę z rodziną. Rozmyślałam też o kilku ważnych dla mnie sprawach. Spotkałam się sporadycznie z przyjaciółkami, niestety nie widziałam się z Zuzą, ale to tylko dlatego, że z powodu okropnej pogody, nie miałam ochoty opuszczać swojego pokoju, najlepiej zostałabym wtedy w łóżku pod kocem, jednak obowiązki mi na to nie pozwoliły... Wczoraj za to urządziliśmy grilla u babci, jeny, jak było fajnie! Jedyne czego żałuję, to że dziadek z nami nie mógł wtedy być, ponieważ pojechał na kilka dni do Niemiec odwiedzić rodzinę naszą i w jakichś innych chyba sprawach... Ale przed nami lato, zdążymy zrobić jeszcze kilka takich rodzinnych spotkań! :) Wróciłam dosyć późno tak czy inaczej. A dzisiaj leniłam się, powiem wprost. Nie zawsze lubię takie dni. Jestem raczej z tych osób, co ciągle by coś robiły, oczywiście jeśli nie jestem zmęczona. Tak czy inaczej, jutro powrót do szkoły. Na szczęście czy też nie szczęście, moje gimnazjum jest połączone z liceum. A że jutro zaczynają się matury, będziemy mieć skracane lekcje. W dodatku jesteśmy po egzaminie już, więc mam cichą nadzieję, że już będzie lżej. Jeszcze tylko kilka zaliczeń i dadzą nam spokój może... Ostatnio cierpię na bezsenność, tfu! Już od jakiegoś czasu raczej, więc wieść, że idziemy na dziesiątą tak sobie mnie zadowala. Jak pośpię jutro do siódmej, to już będzie dobrze....
Życzę wam miłego tygodnia, trzymajcie się!

9 komentarzy:

  1. Masz racje weekend szybko minął i trzeba znów wracać do obowiązków :( az sie nie chce :D
    Zapraszam do mnie na nowy post ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. ja też mam jutro wolne z racji że są matury :). Też mam ostatnio problemy z zasypianiem...zasypiam późno i budzę się późno :|

    OdpowiedzUsuń
  3. Będzie dobrze-powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie niestety też pogoda była okropna ; <

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja również ostatnio nie mogę spać :) Ładnie!
    Blog♡

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj tak, ten weekend majowy szybo minął i w sumie nie zwróciłam na to uwagi bo dzięki maturom mam jeszcze wolne :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja mam wolne jeszcze bo u mnie są matury :D
    Może wzajemna obserwacja? Jeśli się zgadzasz to zaobserwuj pierwsza i napisz u mnie że już obserwujesz to zrobię to samo :)

    http://photo-andyou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Pogoda była okropna w weekend majowy, nie mogę spać nocami ale jest plus bo nadrabiam zaległości w czytaniu książek :)
    Pozdrawiam,
    http://natkakoperku.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Na wszelkie pytania, sugestie odpowiadam pod postem.