.

16 maja 2014

na odwyku herbacianym...

W całej Polsce się rozpadało, pogoda na najbliższe dni nie zapowiada słonecznego nieba z wyższą temperaturą, a szkoda... W takie dni zostaję w domu i oglądam seriale, filmy, czytam książkę albo spędzam czas nad nauką, co teraz na szczęście mi tak nie grozi. Ten tydzień był nie najłatwiejszy, ale dałam radę to wszystko jakoś przetrwać. Dzisiaj piątek uważam za udany, spokojny. Na dziesiątą zajęcia w szkole, tylko dwie lekcje i byłam wolna. Zajrzałam po drodze do sklepu i zmarznięta wróciłam do domu. Od razu przebrałam się w leginsy i zaczęłam szukać malinowego sweterka od babci. Jest taki miękki i ciepły! Do tego kubek herbaty i jakaś mała przekąska. Rozgrzałam się treningiem. Wróciła mama z pracy, trochę jej pomogłam w sprzątaniu, posiedziałyśmy razem, porozmawiałyśmy, obejrzałyśmy coś i tak mi czas do teraz minął. Mój wieczór zapowiada się spokojny, zaraz lecę zrobić coś na kolację, bo jestem już taka głodna. Koniecznie zaparzę herbatę, ale nie zieloną... Podobno zielona ma więcej kofeiny od kawy, działa pobudzająco itp., a ja ją wręcz uwielbiam, więc potrafię wypić nawet 5 kubków takiej... Ta, a potem mam problemy ze snem. Jestem dlatego na odwyku herbacianym, tak, może to pomoże mi nie budzić się w nocy i wcześnie nad ranem... Wracając do planów... Chyba coś obejrzę, może macie jakieś ciekawe propozycje? :)

5 komentarzy:

  1. U mnie też taka okropna pogoda :(

    Buziaki! :*:)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja najbardziej lubię jakieś owocowe herbatki, ostatnio moje serce skradł smak truskawki z pigwą. :P
    za zielonymi nie przepadam, wg mnie są strasznie gorzkie :/

    OdpowiedzUsuń
  3. ja to codziennie cos oglądam z chłopakiem hehe
    no i tez uwielbiam herbatę hehe
    jeśli nie oglądałas to polecam "kronika opętania" horror na faktach ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna fotka^^ Okropna jest ta pogoda!
    Blog♡

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też właśnie jestem uzależniona od zielonej herbaty.Piłabym ją w hektolitrach!

    http://p-ann.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Na wszelkie pytania, sugestie odpowiadam pod postem.