31 maja 2014

kręciliśmy się po miejskich ulicach, rozmawiając...

Dzisiejszy dzień.. jeju, minął mi tak szybko! Dopiero co się budziłam, robiłam harmonogram, żeby się wyrobić ze wszystkim, a już za chwilę będę kłaść się spać. Za trochę dłuższą chwilę pewnie, mimo że jestem zmęczona. Wspólnie z dziewczynami się spotkałyśmy dzisiaj u mnie, aby nagrać wideo na polski. Było sporo śmiechu! Hahah, mam nadzieję, że jakoś to zmontujemy i wyjdzie fajnie. Mamy czas do piątku, damy radę. I nie zapomnę min przechodniów, kiedy nas widzieli! Tak czy inaczej dziewczyny poszły do domu jakoś wczesnym wieczorem, więc stwierdziłam, że może się czegoś pouczę, zrobię w końcu coś do jedzenia i ogólnie odpocznę po całym dniu, trochę odetchnę i takie tam... Jednak kolega zaproponował spacer, więc zgodziłam się, czemu nie. I tak wyszło, że kręciliśmy się po miejskich ulicach, rozmawiając. Było miło, później już trochę chłodno, bo do domu wróciłam wieczorem dopiero. Było miło.
 Ogarnęłam się, zawinęłam w koc i stwierdziłam, że napiszę coś do was. Ostatnio rzadko tu bywam, posty stają się chyba monotonne, takie codzienne. Nie wiem, jak wy, ale ja nie lubię za bardzo ciągle opisywać swoich dni. Bo dobrze już wiecie, że ciągle mam mało czasu i czasami mi już go bardzo brakuje. Czekam na wakacje, bo może wtedy będę mogła zacząć się spełniać w niektórych dziedzinach i poświęcać niektórym więcej swojej uwagi. Przynajmniej mam taką nadzieję. :) A nadzieja matką głupich. 
z ostatniego wypadu...

7 komentarzy:

  1. Twoje posty nie robią sie nudne...wlasnie z postu na post sa coraz ciekawsze ;)). Bo ty może i opisujesz swoja codzienność, ale nie piszesz co jadlad itp. :*

    Piękne zdjęcie! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam Twoje włosy:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi też ostatnio brakuje czasu, nie jesteś jedyna :)
    Blog♡

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi też strasznie minął dzień który spędziłam na koncercie :)
    Zapraszam c;
    .
    http://paulinkq-my-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. mi brakuje czasu na wszystko ostatnio, w ogóle nie mogę się zorganizować:(

    http://aboutweronicaslife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ooo lubię takiego typu zadania jak nakręcanie filmików, oby wyszedł idealnie :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Na wszelkie pytania, sugestie odpowiadam pod postem.