.

2 maja 2014

Fotorelacja z Wadowic II

Tak jak obiecałam, dzisiaj kolejna dawka zdjęć z środowej wycieczki. W Wadowicach spędziliśmy niewiele czasu, ale zdecydowanie najwięcej zdjęć mam z tamtego miejsca! I najlepiej jest przeze mnie wspominane. Uśmiechnięci ludzie, uśmiechnięte my, pocztówki, żarty, wspólne fotki i niedalekie spacery po ulicach miasta. Chętnie bym tam wróciła, słoneczny dzień, przyjaciółki -czego chcieć więcej. Później wyjechaliśmy do Oświęcimia, atmosfera spokojna i zachowanie poważne -tak jak przystało dla tego miejsca. Mimo, że byłam już tam wcześniej z rodziną, to za drugim razem pękło we więcej niż kilka lat temu... 
Wróciłam do domu jakoś po dwudziestej, zmęczona, ale mimo wszystko zadowolona. Bo kiedy okropny ból głowy minął, a ja odpoczęłam, zaczęłyśmy się z dziewczynami znowu śmiać na nowo i chyba najgłośniej z całego tego dnia. Poczucie humoru to podstawa, zdecydowanie! :) Zajrzyjcie na resztę zdjęć.

Życzę wam miłego wieczoru! Trzymajcie się ciepło.

9 komentarzy:

  1. Ale bym chciała pojechać do Oświęcimia.. szkoda że moją klasę prędzej by można namówić na grupowe samobójstwo niż wycieczkę ;____;

    OdpowiedzUsuń
  2. chętnie bym się tam wybrała <3 w Oświęcimiu byłam dwa lata temu, bardzo wstrząsnęło mną to miejsce...

    OdpowiedzUsuń
  3. też byłam dwa lata temu w Oświęcimu i również bardzo miło wspominam tamtą wycieczkę :))
    bardzo fajne zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wadowice piękne miasto! Co prawda byłam w nim tylko raz i to parę dobrych lat temu, ale dobrze to wspominam :d :) Fajnie, że dobrze się bawiłaś! Zapraszam serdecznie na nowy post ♥ Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja pojadę dopiero w przyszłym roku :)
    Blog♡

    OdpowiedzUsuń
  6. Pamiętam, kiedy ja byłam w Wadowicach :) patrząc po zdjęciach to nic się tam nie zmieniło :) cudowne miejsce, miło wspominam tą wycieczkę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super fotorelacja (: Nie byłam tam nigdy niestety ;(

    OdpowiedzUsuń
  8. nigdy nie byłam w Wadowicach a to takie piekne miasto :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Na wszelkie pytania, sugestie odpowiadam pod postem.