In photos travels

Fotorelacja z Wadowic I

Wczorajszy dzień rozpoczęłam przebudzeniem po piątej rano, zdałam sobie sprawę, że zaspałam... Miałam z pół godziny na szybkie śniadanie, spakowanie ostatnich rzeczy i ogarnięcie się. Zajęło mi to mało czasu i o dziwo wyrobiłam się, zdążyłam na zbiórkę. Całodniowa wycieczka z klasami trzecimi zapowiadała się ciekawie. Nasz pierwszy punkt: Wadowice. Zwiedzenie pl. Jana Pawła II oraz po części Bazyliki Ofiarowania NMP zajęło nam niedużo czasu. Chwila na wykład księdza, później czas wolny dla nas. Kremówki, pocztówki, a także i najważniejsze dla mnie zdjęcia. Dużo, dużo zdjęć! I videa... Mam dla was coś, trochę sporo tego jest. Każde zdjęcie mi się podoba, nie potrafiłam wybrać tych najlepszych. Wszystkich nie wstawię, bo albumu z bloga nie zamierzam robić, ale zapraszam do obejrzenia chociażby tych:


 spójrz, Kacper! masz swoje zdjęcie na moim blogu ;)
 with my girls!
a dziubki muszą być!
Resztę fotografii dodam w następnym poście, a także opowiem co nie co, co dalej robiliśmy w środę. Tymczasem zmykam, mam wiele do zrobienia. Udanej majówki wam życzę kochani! :)

Related Articles

11 komentarzy:

  1. super zdjęcia :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety nie miałam okazji zwiedzić miasta, ale mam tam kolegę. Fajnie,że mogłaś tam pojechać :) Szansa zobaczenia zabytków itd :) Szkoda, że u mnie w szkole z organizacją jest...ciulowo :/
    Zapraszam :-)
    http://e-ma-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. widzę wycieczka była udana :)
    fajne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie pozytywne zdjęcia!
    Również udanej Majówki:)

    ideal-moments.blogspot.com <-- KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wadowice są cudownym miejscem!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne zdjęcia! Widać, że ucieczka była udana :)
    Blog♡

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam wycieczki między innymi przez zdjęcia z głupimi minami.Wystarczy czasem jedna scenka w kadrze,a przypomina się ich cała masa!

    http://p-ann.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Takie wycieczki są świetne (: Sama bym pojechała :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ucieczka była udana:) Tak wywnioskowałam ;D
    Blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne zdjęcia! :)widać, że wycieczka się udała ;))

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...