20 maja 2014

Łapię chwile ulotne jak motyle...

Mój poniedziałek zapowiadał się okropnie, nie poszłam wcześniej spać, zmęczona byłam trochę z rana. Dopiero zielona herbata i piękna pogoda postawiły mnie na nogi! Zajęcia w szkole minęły mi szybko i przyjemnie, także fajnie. Zaliczyłam trening, spotkałam się z tatą na chwilę, poszłam do kościoła również... Później razem z dziewczynami pogadałyśmy trochę, jednak poszłam do domu po jakimś czasie. Miałam się z kimś spotkać, ale nie wyszło i to w sumie przez zupełne nieporozumienie. No trudno, mamy czas przecież. Stwierdziłam, że warto wykorzystać wolne po południe i dlatego pojechałyśmy z Kari na zdjęcia, a później gdzieś się przejechać. Było świetnie! Takie wypady wiosną przypominają mi lato oraz cudowne wspomnienia. I tutaj sprawdzają się słowa, że łapię chwile ulotne jak motyle... Brzmi znajomo?
Daaawno już nie pojawiały się posty z serii outfits, dlatego dzisiaj coś z wczoraj. Miało być wygodnie i minimalistycznie, ale nie nudno.

 pobawiłyśmy się trochę w skakanie przy okazji...

 • spodnie -Sinsay • torebka -Reserved • trampki -Converse All Star
Tymczasem zmykam na spotkanie bierzmowanych. Wielka szkoda, że pogoda się popsuła. Jeszcze rano nie powiedziałabym, że będzie padać... Miłego wtorku! 

8 komentarzy:

  1. Masz idealną figurę^^ Ładnie!
    Blog♡

    OdpowiedzUsuń
  2. Nawet jak coś czasem nie wychodzi to nie można spuszczać bezczynnie głowy! :) Znam ten cytacik i zgadzam się w stu procentach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie jest strasznie gorąco. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ślicznie masz włosy i nogi ! super spodnie :)

    mons-monss.blogspot.com
    poklikałabyś u mnie w napisz choies.com w najnowszym poście ?
    z gory dziękuję :*

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie pogoda cały czas cudowna.Jak tylko uporam się z zaległościami w szkole,to czym prędzej mam zamiar korzystać z pięknej pogody!

    http://p-ann.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz b. ładne nogi :)

    http://olaa-141.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale masz długie i chude nogi, łaaaał :o

    Skomentujesz? Będzie mi bardzo miło:) floralsecret.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Hej, bardzo fajny post :) i Cały blog jest super. Na pewno postaram się wpadać częściej W wolnej chwili zapraszam też do mnie www.divoces.blogspot.com :) Jeśli mój blog również Ci się spodoba to co powiesz na wspólną obserwację? :)
    Pozdrawiam, Kasia :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Na wszelkie pytania, sugestie odpowiadam pod postem.