.

23 maja 2014

And that is something!

Pogoda zaskakuje! Mamy maj, słońce, błękitne niebo, wysoką temperaturę... Wyczuwam lato! Wybrałam się wczoraj z przyjaciółką na przejażdżkę rowerową, wróciłyśmy wieczorem, dlatego nie pisałam już tutaj. Przejechałyśmy 27km, mamy kilkanaście zdjęć, było świetnie! Wstąpiłyśmy na agroturystyczne Groble. Porozmawiałyśmy, wypiłyśmy sok i zebrałyśmy się w drogę powrotną. Lubię takie dni, nawet bardzo. Przypomniały mi się zeszłoroczne wakacje, które uważam za jedne z najbardziej udanych. Takie chwile z dala od internetu, problemów codziennych i innych szarych rzeczy sprawiają, że człowiek potrafi docenić to, co ma -zdrowie, szczęście, bliskie osoby, życie... I to jest coś! Coś wielkiego, niepowtarzalnego, wyjątkowego. Dzisiaj zdjęcia typowo z wypadu, w kolejnym poście przewiduję moje własne.


5 komentarzy:

  1. Bardzo ładne są te zdjęcia, optymistyczne! ;D
    Blog♡

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne zdjęcia ;)
    przez pogodę mam wrażenie że jest lato ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam takie dni,kiedy mogę żyć w świecie rzeczywistym,z dala od tego wirtualnego.Doceniam wtedy wszystko to,co mam przecież zawsze tak blisko.Warto zrobić sobie taki dzień,odcinając się od tego wszystkiego :)

    http://p-ann.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne zdjęcia :))
    pogoda jak najbardziej sprzyja na takie wypady

    OdpowiedzUsuń
  5. Ślicznie wyglądasz(:

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Na wszelkie pytania, sugestie odpowiadam pod postem.