In photos

Znalazłam czas na sensowną fotografię!

Wczorajszy dzień spędziłam z rodziną mojej mamy, pojechaliśmy wspólnie do dziadków, gdzie czekała moja kochana babcia z dziadkiem, chrzestnym i ciocią na czele. Rodzinne śniadanie smaczne, na bogato. Kto obserwuje mojego instagrama, ten jest mniej więcej na bieżąco. Uwielbiam takie spotkania! A święta sprawiają, że może częściej do nich dochodzić. Dziadkowie są tak ważną częścią mojego życia, mam w nich zarazem kogoś bliskiego, a także kogoś w rodzaju przyjaciół. Życzyłabym każdemu takich relacji :) 
Po śniadaniu wyszłam na dwór, porobiłam kilka zdjęć. No dobra... kilkanaście! Ale to dlatego, że chciałam uchwycić dobre kadry, ale także dlatego, że miałam w końcu czas na jakąś sensowną fotografię. Musiałam wykorzystać ten czas :) Efekty możecie zobaczyć niżej. Może coś wam wpadnie w oko? Mam taką nadzieję.


A tymczasem zmykam coś zrobić i lecę do taty na obiad. Trzymajcie się ciepło kochani! :)

Related Articles

11 komentarzy:

  1. Śliczne zdjęcia :) szczególnie mi się podoba to z osą czy pszczołą na kwiatku ;) w końcu ładna pogoda, dobrze że dopisuje w te święta :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wspaniałe zdjęcia! :) czwarte zdjęcie świetnie przerobiłaś ;)
    ja też teraz c chwilkę latam z aparatem na podwórko żeby uchwycić jak najwięcej wiosny :p

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne są te zdjęcia! Uwielbiam takie oglądać :)
    Blog♡

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne zdjęcia :) Kocham gdy wszystko wokół budzi się do życia - to właśnie uroki wiosny <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne zdjęcia :) Też pstrykam zdjęcia Nikonem D3100 :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie bardzo się podobają!Również spędziłam święta z rodziną :)

    http://p-ann.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej !
    Obserwujemy? Jeżeli tak, to zacznij : ) Odwdzięczymy się tym samym :D
    Pozdrawiamy !
    http://typicalfashionn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...