12 kwietnia 2014

Udany dzień z przyjaciółmi, więcej poproszę takich dni!

Dzisiejszy dzień zapowiadał się miło. Wstałam, zrobiłam śniadanie dla rodziny i wylegiwałam się w salonie przy licznych kreskówkach, jakie leciały w tv. Tak, wciąż mi się zdarza obejrzeć jakąś bajkę w sobotni poranek :) Zdecydowałam jednak coś porobić, wykorzystać czas wolny. Ogarnęłam się więc i poszłam do miasta pobuszować w sklepach z przyjaciółką. Wpadłyśmy na pomysł, aby gdzieś pojechać rowerami. Ładna pogoda, słońce, wolny czas. Napisałam do Krystiana, czy nie chciałby z nami się gdzieś wybrać. I tak całą trójką przejechaliśmy prawie 21km! Było miło, znaleźliśmy urocze miejsce, gdzie można się wyciszyć i nacieszyć naturą. Jak dla mnie genialne! Byłam pod wrażeniem tego miejsca. Porobiłam z Kari zdjęcia przy okazji, mamy też jakieś widea, ale zachowamy je raczej dla siebie. W domu byłam po szesnastej chyba, nikogo nie zastałam, dlatego wzięłam się za obiad, a potem przejrzałam zdjęcia. Przyznam, że trochę zmęczona jestem, ale I zadowolona :) To był udany dzień z przyjaciółmi, oby takich więcej! A jutro wyjazd do Łodzi z bierzmowanymi, no tak... może i będzie ciekawie.Tymczasem zmykam, zostawiam was z zaledwie trzema fotkami :)
cześć cześć ! :D
A jak u was? Miłego wieczorku i buziaki.

9 komentarzy:

  1. Dzisiejszy dzień był wyjątkowo śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. drugie zdjęcie bardzo fajne ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam takie tripy z przyjaciółmi, ale na razie nie mam czasu na takie rzeczy, bo matura... A przy okazji pogoda u mnie jest bardziej jesienna niż wiosenna :/

    OdpowiedzUsuń
  4. masz fajny rower *.*

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale masz świetny rower! ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. ale fajne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam wycieczki rowerowe i dosyć często się na takie wybieram.W wakacje codziennie przejeżdżam 17 km w dwie strony na kąpielisko,gdzie przesiaduję z prawie wszystkimi przyjaciółmi!

    http://p-ann.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale masz bosi rower <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Na wszelkie pytania, sugestie odpowiadam pod postem.