26 kwietnia 2014

Są urocze, czyli takie jakie najbardziej lubię!


Jedyna piosenka, jaka mi się dzisiaj nasuwa po raz tysięczny w myślach, kiedy wyglądam za okno. Ciągle pada... Pogoda nie zachwyca, leje prawie cały dzień! Dlatego postanowiłam, że nie będę wychodzić z domu dzisiaj. Zrobiłam wyjątek jednak. Wybrałam się na krótki spacer do sklepu. Dzięki jednej blogerce, zajrzałam do Biedronki w celu poszukiwania pewnych zeszytów. Już myślałam, że ich nie dostanę. Zrezygnowana przechodziłam przez inne rzędy marketu... I nagle ujrzałam je! Nie mogłam się zdecydować, który bardziej mi się podoba. Zastanawiałam się i zdecydowałam, że kupię oba. Są urocze, czyli takie jakie najbardziej lubię! Jeszcze nie wiem, do czego je wykorzystam, ale coś wymyślę zapewne. Co uważacie o nich? Podobają wam się takie rzeczy czy może wolicie zwykłe, minimalistyczne zeszyty?
 w sumie kosztowały mnie jakieś 18zł, ale uważam, że są warte swojej ceny :)
Miłego dnia!

16 komentarzy:

  1. urocze są :) sprobuje się wybrać do biedronki, może trafię jeszcze na nie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. jejciu piękne są *.* zakochałam się <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Są przepiękne!Jak tylko będę w mieście,to koniecznie wyskoczę do biedronki po chociaż jeden! :)

    http://p-ann.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Rety jakie piękne ! Jutro będę w biedronce ! <3

    OdpowiedzUsuń
  5. wyglądają cudownie ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam takie urocze rzeczy:)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo podoba mi się ten z rowerem :), ale oba są świetne! :)
    chyba też się tam wybiorę :p

    OdpowiedzUsuń
  8. sa przepiekne! sama bym sobie z checia takie sprawila :)
    http://kasqqq94.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  9. Cholercia a ja przegapiłam :) Chyba się jutro wybiorę po nie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pierwszy jest genialny !

    OdpowiedzUsuń
  11. Zeszyty cudowne, ale nie dałabym za nie 18 zł (:

    OdpowiedzUsuń
  12. mam ten w kwiatuszki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne są te zeszyty, ale drogie :)
    Blog♡

    OdpowiedzUsuń
  14. są strasznie urocze też widziałam je w biedronce, muszę iść i jakiś sobie wybrać :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Na wszelkie pytania, sugestie odpowiadam pod postem.