17 kwietnia 2014

Przed świąteczną gorączką, rodzinnymi wyjazdami, szkolnymi egzaminami...

Wczoraj zakończyłam naukę na świąteczny czas. Piękna pogoda, nawet ciepło... Rzuciłam hasło, żebyśmy się z dziewczynami razem spotkały. Święta idą wielkimi krokami, a poza tym Żaneta jutro już wyjeżdża, chciałyśmy więc spędzić trochę czasu w trójkę. Pojechałam po Kari, skoczyłyśmy szybko do pobliskiego marketu i ruszyłyśmy na drugi koniec miasta. Co robiłyśmy? Stwierdziłyśmy, że obejrzymy jakiś fajny horror. Załadowałyśmy chyba ze trzy filmy i zeszłyśmy na dół do kuchni. Zaczęłyśmy gotować. Ryż z kurczakiem i warzywami po grecku, zdrowo i pysznie! Sprawiło nam to sporo śmiechu, mamy nawet jakieś widea i kilkanaście zdjęć. A propo zdjęć... Najwięcej jest z serii selfie. Nasze miny jednak sprawiają, że trudno wybrać jakieś normalne i korzystne dla nas zdjęcie. Krejzolki! Nienormalne, szalone... Chyba tylko takie słowa przychodzą mi, kiedy je oglądam. I za każdym razem chce mi się śmiać. Ale tylko wariaci są coś warci -jak to powiedział Szalony Kapelusznik z Alicji w Krainie Czarów. Muszę przyznać, że miałyśmy sporo zabawy przy tych zdjęciach, a nie wspomnę o tym, że sąsiedzi spoglądali ciekawym spojrzeniem. I tak właściwie, to nie obejrzałyśmy żadnego filmu. Znowu tak wyszło. Poleżałyśmy, pogadałyśmy, przejrzałyśmy kilka stronek, plotki, kawa, herbata... Po jakimś czasie zwinęłyśmy się do miasta, a potem poszłyśmy do kościoła. Obowiązki bierzmowanych. Dzień więc zaliczam do udanych! I przepraszam, że piszę tak późno, ale dopiero ogarnęłam te zdjęcia, kilka portali, w tym pocztę i facebooka. Nawet nie miałam czasu obejrzeć swojego ulubionego serialu, ale czego nie robi się dla was :) 
A wam jak minął dzień? Mam nadzieję, że równie miło jak mi :) Dobranoc!

12 komentarzy:

  1. zgłodniałaaaam ;c

    OdpowiedzUsuń
  2. kurczak z warzywami po grecku- uwielbiam! <3
    miałaś bardzo ciekawy dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ooo tak :) porobiłam kilka looków;)


    ps. a u mnie? Konkurs z GLITTER :)

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja mam w zamrażarce, mrożone warzywa. Chyba już wiem co zjem na obiad :D

    OdpowiedzUsuń
  5. mmm wygląda pysznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mniam mniam pyszne i zdrowe jedzonko :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładna jesteś! Pysznie wygląda ta potrawa ;D
    Blog♡

    OdpowiedzUsuń
  8. Aż zgłodniałam jak patrze na te pyszności! ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Chciałabym móc spędzić ten czas z przyjaciółmi,ale niestety właśnie się uczą.W zasadzie ja też kiedy nie siedzę nad książkami to sprzątam i pomagam rodzinie.Po egzaminach myślę,że uda nam się częściej wychodzić na zewnątrz :)

    http://p-ann.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Na wszelkie pytania, sugestie odpowiadam pod postem.