14 kwietnia 2014

...mimo że czasem czuję się jak na ulicach Londynu.

I trudno uwierzyć, że jeszcze kilka dni temu było słonecznie, ciepło... A dzisiaj pada deszcz, wieje wiatr i jest chłodniej niż w sobotę. Czy ktoś lubi tak? Ja? I tak, i nie. Dzisiaj mam dobry humor mimo wszystko. Czuję się dobrze, zaliczyłam dwa treningi. Nie jestem aż tak zmęczona. Popijam zieloną herbatę i czuję sukces. Sukces, że jestem w miarę wypoczęta. Mam siłę dzięki temu na nauczenie się wosu, a później przeczytaniu kolejnych stron książki, za którą się niedawno zabrałam. I może sobie padać, wiać... Póki jestem w swoim ciepłym pokoju, czuję się dobrze. Oczywiście, mam jednak nadzieję, że pogoda się poprawi, a temperatura skoczy do góry. Lubię słońce, niebieskie niebo i takie tam, sami wiecie... I nie zawsze narzekam na chłód i deszcz, mimo że czasem czuję się jak na ulicach Londynu. 
zdjęcie sprzed kilku dni, czuć wiosnę... przeróbka moja, ujęcie przyjaciółki! :)

10 komentarzy:

  1. Ja chciałabym się poczuć jak na ulicach Londynu^^
    Blog♡

    OdpowiedzUsuń
  2. no teraz pogoda jest okropna ;c

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne zdjęcie:) powodzenia w nauce wosu:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nie znoszę deszczu i zimna :) U mnie dzisiaj była pogoda mieszana od deszczu po grad i kończąc na słońcu i silnym wietrze :) Zdjęcie śliczne:)

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie pogoda się troszkę poprawiła, ale wieje wiatr (:

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie na szczęście pogoda dopisuje! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ah,u mnie też szaro ponuro i tylko czekam aż to słoneczko w końcu mnie rozweseli :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pogoda zdecydowanie mogłaby się poprawić, ale mimo wszystko dużo bym dała, żeby teraz znaleźć się na ulicach Londynu ;)
    Przy okazji zapraszam do zaobserwowania i do mnie na bloga, dopiero zaczynam ;) http://malinowymix.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie też jest szarawo,trochę smutno,ale nie mogę patrzeć na to tylko z negatywnej strony.Przecież w takiej pogodzie też kryje się piękno!

    http://p-ann.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Na wszelkie pytania, sugestie odpowiadam pod postem.