.

6 kwietnia 2014

Lazy sunday, coffee, sun and family

Piękna dzisiaj pogoda! Niedziele słyną z promieni słońca, ciepła, rodzinnego obiadu i rozmów z rodziną... Uwielbiam takie dni! I po raz pierwszy od kilku niedziel, ten dzień mogę w pełni poświęcić bliskim i sobie. Mogę bez wyrzutów sumienia robić to, na co mam ochotę. Usiąść wygodnie z kubkiem kawy, przejrzeć wiadomości, obejrzeć obyczajowy film, pośmiać się z Piotrkiem. Teraz czekam, aż przyjadą z miasta, musieli po coś wyskoczyć. Później zapewne ugotujemy wspólnie obiad, a przy okazji pomogę mamie piec ciasto. Bo u nas co tydzień jest! :) Dobrze, że umiem sobie odmówić słodkościom. Chociaż powiem wam, że z trudem mi to czasem przychodzi, bo moja mamusia piecze wyjątkowo dobrze. Mam nadzieję, że u was wszystko w porządku i że spędzacie ten dzień według własnych upodobań :) Ja tymczasem zmykam, do następnej!

12 komentarzy:

  1. U mnie też leniwie, ale postanowiłam ruszyć dupkę :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Wonderful!

    Shelf and Closet ♥
    http://www.shelfandcloset.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny post! Tak zdecydowanie tez lubię niedziele : ) Można tak odpocząć , pogadać z rodziną ; *
    Pozdrawiam ; * http://spelniaj-swoje-marzenia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ah dokładnie niedziela to taki dzień relaksu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. boskie zdjęcie! (:

    ps.
    Bardzo proszę o pomoc. Jeżeli nie było by to dla Ciebie problemem to wystarczy, że wejdziesz w tą notkę: http://patrycjasstyle1212.blogspot.com/2014/04/sheinside.html i poklikasz w podane w niej linki. Staram się o współpracę. Z góry dziękuję. Jeżeli też chcesz, abym Ci w czymś pomogła to napisz w komentarzu. <3 Przepraszam za spam

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam Vogue!<3 U mnie nie było słoneczka niestety. Tylko deszcz i szarość.:P

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię takie ciepłe, przyjemne dni ;d

    OdpowiedzUsuń
  8. Szkoda, ze moja niedziela nie byłą leniwa, tylko meega pracowita ;c
    Buziaki ;*

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Zgadzam się, że niedziela to dzień relaksu, ale jednak u mnie nigdy nie będzie najlepszym dniem tygodnia, bo jednak przypomina o poniedziałku, eh :/

    Zapraszam do mnie - skomentujesz? :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Też lubię sie tak polenić :)

    OdpowiedzUsuń
  11. O tak, niedziela to najlepszy dzień tygodnia, wtedy można odpocząć, pogadać z rodzinką ;) Pozdrawiam ;*

    http://tocouwielbiam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Moim zdaniem takie domowe słodkości nie są jakimś dużym grzechem.Lepsze to niż zapychać się chemicznymi słodyczami :3

    http://p-ann.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Na wszelkie pytania, sugestie odpowiadam pod postem.