In

Happy Easter

Korzystając z wolnej chwili wpadłam tutaj ze skromnymi życzeniami. Z okazji świąt wielkanocnych chciałam wam życzyć spokojnych radosnych dni, abyście spędzili je w gronie najbliższych oraz smacznego śniadania i słodkich króliczków! Ja w tym roku wyjątkowo nie pozwolę sobie na słodkie co nie co, jestem na wyzwaniu bez słodyczy, ale wam życzę pełnych brzuszków :) Mam nadzieję, że te święta będą ciepłe i słoneczne. Koniecznie odpocznijmy, zatrzymajmy się na chwilę... 

Related Articles

14 komentarzy:

  1. ja też w tym roku wyjątkowo odpuszczam słodkości ;))
    Wesołych Świąt! :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Tobie również wszystkiego co najlepsze i żeby słodkości zbytnio Cię nie kusiły,ale cieszyły oko! :)

    http://p-ann.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Nawzajem, Wesołych Świąt ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wesołych Świąt Wielkanocnych :)

    http://aboutweronicaslife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Wesołych świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wesołych świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wesołych i mokrego dyngusa;)

    Sparkle's World

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowy9:17 PM

    Wesołych Świąt!
    P.S. Czy to Twój koszyczek? Jak zrobić tak ciekawe wzorki na jajeczkach?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój mój :) Kupowałam jakieś gotowe naklejki z barwnikiem.

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...