In photos

Fioletowe o cudownym zapachu...

Jedną z przyczyn, dlaczego tak lubię wiosnę, to fakt, że wszystko budzi się do życia. Jest to świetny czas dla fotografów, aby uchwycić życie pszczół, motyli czy ptaków, a także kwiatów. Wielu stara się jak najlepiej uchwycić różnorodne kadry. Kiedy wczoraj późnym wieczorem zajechałam do dziadków na chwilę, dostałam bez. Fioletowe kwiatki o cudownym zapachu. Uwielbiam je! I nie tylko świetnie wyglądają w wazonie, ale i także całkiem nieźle się je uchwyca na zdjęciach. Korzystając z wolnej chwili, sfotografowałam je. I chciałam się podzielić z wami efektami. 
Co sądzicie? Ja zmykam, trzymajcie się cieplutko! :)

Related Articles

10 komentarzy:

  1. piękne fotki! u mnie bez dopiero zaczyna kwitnąc :c

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie na ogrodzie jest takich kwiatów pełno, ale muszę przyznać, że uwielbiam ich zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam bez biały i fioletowy <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam takie wiosenne fotografie! Ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. wspaniałe zdjęcia <3

    OdpowiedzUsuń
  8. jeny, kocham bez !♥
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. pretty nice blog, following :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...