13 marca 2014

Pretty pink gadget

Jakiś czas temu przeglądałam strony internetowe. Poszukiwałam mianowicie obudowy na telefon. Jestem osobą, która lubi małe urocze pierdółki... Kiedy więc udało mi się na Allegro znaleźć taki różowy gadżet, pomyślałam, że nie mogę zwlekać ani chwili dłużej i odruchowo nacisnęłam "kup teraz".
Obudowa doszła po kilku dniach, jestem zadowolona nawet z niej, dlatego chciałam wam ją pokazać tutaj. Moim znajomym spodobała się, a na widok pingwina co niektórzy się aż śmiali. Całkiem fajna pierdółka. Nie dość, że urocza, to jeszcze różowa, idealna. I coś czuję, że to pierwsza, ale nie ostatnia. 
Co sądzicie o takich gadżetach? Miłego dnia!

15 komentarzy:

  1. Uwielbiam takie pierdółki! A pingwinek i króliczek najbardziej *.* Kiedy widzę takie rzeczy aż oczy mi świecą i zaraz mam ochotę to kupić... muszę jednak się powstrzymywać do czasu wymiany telefonu, bo moje htc jest 'niewymiarowe' i niestety żadne z tych słodkości nie pasuje :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Małe, a cieszy :D

    kajkams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. jakie urocze ubranko dla telefonu :DD

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam różowego i czarnego misia i rozglądam się za nowymi zwierzakami :D

    OdpowiedzUsuń
  5. O jeju jakie słodkie!*.* Chyba zaraz też sobie coś wyszukam.

    OdpowiedzUsuń
  6. słodka jest ta obudowa ! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy12:43 AM

    Jaki to model telefonu ?

    OdpowiedzUsuń
  8. Zastanawiałam się nad tym gadżetem :)
    Blog♡

    OdpowiedzUsuń
  9. Urocze :) Kocham takie pierdółki , ale na mój telefon niestety nie ma takich oryginalnych :(
    J. xx

    ju-beyourself.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja kocham kupować różne tego typu rzeczy ;3 słodka ! <3
    Zapraszam Nowy post <3 :)
    http://paulinkq-my-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. jak nazywa się Twój szablon bloga? jest śliczny *o*
    byłabym wdzięczna gdybyś odpowiedziała na moim blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. O jejku, przesłodkie !! *.*
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Na wszelkie pytania, sugestie odpowiadam pod postem.